Dumbledores Armé rollspel!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Dumbledores Armé rollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snart var utflykten till Hogsmeade slut och Terru och jag är tillbaka på slottet-
16 mar, 2013 11:46 |
|
Lillan Potter
Elev |
Jag gick ner till lektionen i trolldryckskonst med snape i källaren.
16 mar, 2013 16:42 |
|
Borttagen
|
Får jag vara med? Isåfall vill jag vara George Weasley (går det bra fastän jag är tjej?
21 jul, 2014 14:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Får jag vara med? Isåfall vill jag vara George Weasley (går det bra fastän jag är tjej? Det här rollspelet är ganska gammalt, tror det är för sent nu... 21 jul, 2014 14:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Får jag vara med? Isåfall vill jag vara George Weasley (går det bra fastän jag är tjej? Det här rollspelet är ganska gammalt, tror det är för sent nu... Japp. Såg det nu. Varför skriver jag alltid i gamla forum? Set kanse är magi... 21 jul, 2014 14:53 |
|
LinneaPotter
Elev |
Hej hade gärna velat vara med. Hade kunnat spela Lavender Brown, Angelina Johnson, Alicia Spinnet, Katie Bell eller Cho Chang
Always Believe In Yourself Because One Day, You Need It <3 30 aug, 2015 13:47 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen