Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shapiro
Elev |
Bara du kvar Fantasia. Eller ska vi ha flera?
Four score and seven years ago... 12 jan, 2013 18:36 |
|
Queen Boo
Elev |
om det kommer fler får de hoppa in
jag är jättecoolig älska mig plz 12 jan, 2013 18:38 |
|
Shapiro
Elev |
Ok. Men vi börjar ändå så får dem hoppa in när dem vill?
Four score and seven years ago... 12 jan, 2013 18:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Shapiro: ja,Ok. Men vi börjar ändå så får dem hoppa in när dem vill? jag är jättecoolig älska mig plz 12 jan, 2013 18:42 |
|
Shapiro
Elev |
Då vet jag.
Four score and seven years ago... 12 jan, 2013 18:42 |
|
Fantasia
Elev |
Ska min karaktär vara i hufflepuff, eller? För alla har valt olika så xD men annars vill jag vara i slytherin. x)
Namn: Caleb Sam Jones Smeknamn: Sammie Årskurs: Tre Utseende: Ungefär så här; ![]() Elevhem: Hufflepuff. Favoritämne: Försvar mot svartkonster och Trolldryckskonst. Personlighet: Caleb är oftast en väldigt godhjärtad person, han är lite självisk ibland, men innerst inne är han en väldigt snäll och omtänksam kille. Hör till dem 'populära' och tjejer brukar fascineras av honom. Gillar inte hans flickvän för att hon är så självcentrerad och uppskattar inte heller all uppmärksamhet han får. Kärlek: Är ihop med han flickvän Zara Spoiler: Tryck här för att visa! Övrigt: Gillar inte sin snobbiga familj, jagare i quiddith. Trollstav: 14¼ tum hagtorn, enhörningshår som kärna Ursäktar för att det tog så lång tid! 12 jan, 2013 22:52
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-13 kl. 21:23
|
|
Shapiro
Elev |
Ok. Vem börjar?
Four score and seven years ago... 13 jan, 2013 16:52 |
|
ginny 23
Elev |
13 jan, 2013 16:54 |
|
Shapiro
Elev |
Skulle vara en ära. Ska vi börja med första dagen på året när vi precis kommit till skolan och förstaårs eleverna ska väljas?
Four score and seven years ago... 13 jan, 2013 16:55 |
|
ginny 23
Elev |
13 jan, 2013 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen