Hagrid, jobbig?
Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hagrid kan vara mycket oförsiktig ibland, men han har ett hjärta av guld och skulle inte göra en fluga förnär (om han inte hade varit absolut tvungen att mata sina magiska ödlor med dem). He truly is a wonderful, wearmharted half-giant, and I love him very much. Jag är väldigt glad över att han överlevde alla hemskheter som pågick under så många år. ❥
17 mar, 2011 20:10 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig tänkt på honom som jobbig, men ah kanske lite. O.o
17 mar, 2011 20:37 |
|
childhoodlight
Elev |
Jag tycker Hagrid är snäll och inte alls jobbig. Tycker om att han bryr sig så himla mycket om hans nära och kära, och tycker även synd om synen folk fick på honom efter artikeln i Daily Prophet (Goblet of Fire) om att hans mamma förut var en jätte.
Självklart är ju Hagrid en sådan som gör saker som han inte ibland tänker på, vilket resulterar i att saker slinker ur hans mun och han kommer på det efteråt, dock tycker inte jag att det gör honom till en jobbig människa. Jag har fått bilden framför mig att Harry, Hermione och Ron verkligen litar på Hagrid och älskar honom.
17 mar, 2011 21:10 |
|
Selena Sylvia
Elev |
Nää, han är inte jobbig eller fall inte vad jag tycker han är mera som en överbeskyddande...björn? Men han är en snäll björn såklart.
18 mar, 2011 12:57 |
|
EMELESEL
Elev |
tycker att det enda jobbiga med hagrid är att han försökefr skydda arkomantellerna!
18 mar, 2011 15:23 |
|
Borttagen
|
Han är jobbig
17 mar, 2012 22:21 |
|
nib
Elev |
nej då han är anurlunda som Luna
![]() NIB 17 mar, 2012 22:44 |
|
ebkati
Elev |
tycker verkligen inte att han är jobbig. tycker faktiskt att han är en av dom bästa i hp.
visst att han är "jobbig" ibland, men det är ju alla? http://remuslupiin.tumblr.com/ 17 mar, 2012 23:02 |
|
TheWitch
Elev |
Det är för att han är som han är som jag tycker om honom. För att han har en speciell personlighet. Klart han kan vara jobbig men Hagrid är ändå Hagrid
~This post was sent to Mugglis by an owl~ 17 mar, 2012 23:35 |
|
themarauder
Lärare |
Hagrid är lite "efter", men han är en genomgod person. Han är godhjärtad. Detta väger upp för mig.
=) - just like themarauder 18 mar, 2012 09:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen