Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Om ni fick återuppleva en karaktär i HP?

Forum > Harry Potter > Om ni fick återuppleva en karaktär i HP?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Oskan:
Alltså George, tänk att bara få flumma runt och skämta o skoja med och om allt och alla! ^^

menar du kanske Fred?

7 jan, 2013 15:20

Morsmordre
Elev

Avatar


Lily eller James. Då skulle Harry aldrig behövt bo hos den hemska familjen Dursley. Jag inser att storyn skulle ha varit helt annorlunda då, men jag önskar bara att Harry inte behövde växa upp utan sina föräldrar.

"What if magic isn't something you choose? What if it chooses you?"

7 jan, 2013 17:07

Oskan
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Oskan:
Alltså George, tänk att bara få flumma runt och skämta o skoja med och om allt och alla! ^^

menar du kanske Fred?

Nej, han dör ju och det vill jag inte

"May the force be equal to mass times acceleration"

7 jan, 2013 18:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Oskan:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Oskan:
Alltså George, tänk att bara få flumma runt och skämta o skoja med och om allt och alla! ^^

menar du kanske Fred?

Nej, han dör ju och det vill jag inte

haha, ojdå, läste "återuppliva" x)

7 jan, 2013 18:33

Miss_A
Elev

Avatar


Fred, Hedwig och sirius

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_lvxqd4Ojc81r7jrsxo1_500.gif

7 jan, 2013 19:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Oskan:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Oskan:
Alltså George, tänk att bara få flumma runt och skämta o skoja med och om allt och alla! ^^

menar du kanske Fred?

Nej, han dör ju och det vill jag inte

haha, ojdå, läste "återuppliva" x)


Det ska vara återuppliva, skrev tydligen fel i rubriken.

7 jan, 2013 19:42

Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Fred ^^^^ =)

Eller Bella xD Eller kanske inte Bella......men gud vad jag älskar den människan ;P


håller med! bella är så cool! ;D

Utman mej gärna på duell!

7 jan, 2013 20:09

lillalollo
Elev

Avatar


Fred. Omg, klarar inte av när han dör. D:

"Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling

7 jan, 2013 21:27

captaiin
Elev

Avatar


luna!!!!

captaiin

7 jan, 2013 21:44

joel dumbledore
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Fred, eftersom att han är en min favorit person som dör


holer me

Join the dark side, we have cookies. :D

8 jan, 2013 19:15

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Om ni fick återuppleva en karaktär i HP?

Du får inte svara på den här tråden.