Nagini
Forum > Harry Potter > Nagini
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel dumbledore
Elev |
kan du hita på nåra !!
i så fall hopas att du klarar de Join the dark side, we have cookies. :D 6 jan, 2013 14:38 |
|
Skystrike88
Elev |
Ormen i Hemligheternas kammare var tuffare
6 jan, 2013 14:42 |
|
joel dumbledore
Elev |
näe
Join the dark side, we have cookies. :D 6 jan, 2013 14:44
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 6 kl. 20:16
|
|
hermonii
Elev |
Nu börjar Naginis begravning och jag har några fina ord att säga ♥
Nagini var ett sånt geni och verkligen jätte fin i sin bikini. Nagini var nästan lika fin som min tortellini eller zucchini :'( ♥ Nej förresten, finare ♥ Nu startar Naginis Begravning och jag har några fina ord att säga ♥ Du var en sån fin orm, men ganska enorm :' Saknar dig Nagini, du var och ÄR! Verkligen min idol! Saknar dig och tänker på dig Varje natt, dag, ja hela tiden! VILA I FRID MIN VÄN! VILLE BARA SÄGA ATT JAG SAKNAR DIG :'( R.I.P. Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 6 jan, 2013 20:06 |
|
joel dumbledore
Elev |
nagini vila i frid
jag saknar dig Join the dark side, we have cookies. :D 6 jan, 2013 20:09 |
|
hermonii
Elev |
6 jan, 2013 20:21 |
|
joel dumbledore
Elev |
hej då nagini ormanas jälte och en lojal vän och låt inte din herre väka dig Join the dark side, we have cookies. :D 6 jan, 2013 20:25
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 6 kl. 20:30
|
|
PureSlytherin
Elev |
6 jan, 2013 20:27 |
|
joel dumbledore
Elev |
det var ju voldermort som tvinga henne
må gudarna ta imot dig som en gälte nagini Join the dark side, we have cookies. :D 6 jan, 2013 20:37 |
|
hermonii
Elev |
Skrivet av PureSlytherin: Jag kan inte gilla Nagini eftersom hon dödade Snape. Nagini var hungrig och den ända maten hon fick var den voldermort gav! Det var bara det han erbjöd. Vad skulle hon göra? :'( stackars Missförståda orm! ♥ Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 6 jan, 2013 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen