Professor McGonagalls svaghet!
Forum > Harry Potter > Professor McGonagalls svaghet!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WillTurner
Elev |
McGonagall skall gifta sig med Voldemort. ♥
"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga." 9 mar, 2011 17:33 |
|
VeraSpring
Elev |
McGonagall skulle passa bra ihop med Flitwick!♥
Well it's one for Harry, two for Ron Three to Hermione, now go witch go But don't you, attack the Hogwarts school (Melodi:Blue Suede Shoes vers Av: Mig) 9 mar, 2011 19:55 |
|
ikka
Elev |
Av Flitwick och Voldemort röstar jag på Voldy, helt klart.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
9 mar, 2011 19:58 |
|
Katla
Elev |
Neeee, Flitwick får min röst!
♏︎ 9 mar, 2011 20:00 |
|
soratanaka
Elev |
Känns som att det börjar spåra här. . .
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 9 mar, 2011 20:00 |
|
ella potter
Elev |
19 sep, 2012 15:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
McGonagall är verkligen en kanonbra karaktär! Jag gillar henne skarpt.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 sep, 2012 21:14 |
|
Anch0r
Elev |
Åh, McGonnagal. Hon är min stjärna, älskar hennes replik i sista filmen "I've always wanted to use that spell!". HON ÄR SÅ SÖT! Och cool. Jag ser det gärna som så att hon inte har någon svaghet, förutom kärlek för sina elever!
www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!
20 sep, 2012 00:09 |
|
Borttagen
|
Men jag har aldrig förståt det som att hon gillar deras skämt. Hon sa att de var roliga, men det behöver inte betyda det.
25 sep, 2012 12:48 |
|
Borttagen
|
Jag fattar inte. Vadå gillade deras skämt?
25 sep, 2012 12:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen