Hur lång är du?
Forum > Off Topic > Hur lång är du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
177,6cm och är nöjd
Lite jobbigt att hitta byxor med längden 29/30/31 x 34. Brukar finnas mängder i x32 men jag klarar mig. Det är ju inte allt för ofta som jag shoppar loss på byxor bara ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 jan, 2013 19:30 |
|
ikka
Elev |
Är exakt lika kort OMG. Jag har dock börjat inse att längden faktiskt inte spelar någon roll & att den bara är att acceptera eftersom jag ändå inte kan göra något åt den ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
6 jan, 2013 20:54 |
|
Dream
Elev |
6 jan, 2013 21:00 |
|
Borttagen
|
149 cm känner mig kort går i 7:anXD
6 jan, 2013 21:05 |
|
JosefinFini
Elev |
167 cm och är 13 (snart 14), förut var jag väldigt missnöjd eftersom jag kände mig stor och konstig bland alla mina små vänner, men nu känns det okej ^^
![]()
6 jan, 2013 21:13
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 6 kl. 21:41
|
|
Tonks_xD
Elev |
6 jan, 2013 21:14 |
|
moaskywalkr
Elev |
166 cm
är fjorton år men har inte växt sen jag var tolv, så jag antar att det är såhär lång jag kommer va resten av livet 6 jan, 2013 21:16 |
|
Terrakowski
Elev |
6 jan, 2013 21:17 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Alltså det enda som är bra med att vara kort är att man kan be folk göra saker och skylla på att man inte når. XD
6 jan, 2013 21:25 |
|
Victoire Weasly
Elev |
6 jan, 2013 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen