Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den vackraste senerna i hp??

Forum > Harry Potter > Den vackraste senerna i hp??

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
lunas_claw
Elev

Avatar


Asså bara jag som tycker det är as fint när mcgonnagall har jagat iväg snape och hon tänder ljusen i stora salen, liksom "pirrar" till i magen♥

"Mistletoe," said Luna dreamily, pointing at a large clump of white berries placed almost over Harry's head. He jumped out from under it. "Good thinking," said Luna seriously. "It's often infested with nargles."- Luna lovegood<3

27 jan, 2013 12:29

Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


Skrivet av lunas_claw:
Asså bara jag som tycker det är as fint när mcgonnagall har jagat iväg snape och hon tänder ljusen i stora salen, liksom "pirrar" till i magen♥


JAAA! det är jätte finnnnn! Mcgonagall är så cool då!

Utman mej gärna på duell!

27 jan, 2013 12:31

lunas_claw
Elev

Avatar


Skrivet av Alva Mcgonagall:
Skrivet av lunas_claw:
Asså bara jag som tycker det är as fint när mcgonnagall har jagat iväg snape och hon tänder ljusen i stora salen, liksom "pirrar" till i magen♥


JAAA! det är jätte finnnnn! Mcgonagall är så cool då!


JAAA!!!!!!! Asså älskar Mconagall

"Mistletoe," said Luna dreamily, pointing at a large clump of white berries placed almost over Harry's head. He jumped out from under it. "Good thinking," said Luna seriously. "It's often infested with nargles."- Luna lovegood<3

27 jan, 2013 12:33

Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


Skrivet av lunas_claw:
Skrivet av Alva Mcgonagall:
Skrivet av lunas_claw:
Asså bara jag som tycker det är as fint när mcgonnagall har jagat iväg snape och hon tänder ljusen i stora salen, liksom "pirrar" till i magen♥


JAAA! det är jätte finnnnn! Mcgonagall är så cool då!


JAAA!!!!!!! Asså älskar Mconagall


jag med! hon är min Idol! (jag tycker att dom borde göra en Mcgonagall smily )

Utman mej gärna på duell!

27 jan, 2013 12:36

lunas_claw
Elev

Avatar


Skrivet av Alva Mcgonagall:
Skrivet av lunas_claw:
Skrivet av Alva Mcgonagall:
Skrivet av lunas_claw:
Asså bara jag som tycker det är as fint när mcgonnagall har jagat iväg snape och hon tänder ljusen i stora salen, liksom "pirrar" till i magen♥


JAAA! det är jätte finnnnn! Mcgonagall är så cool då!


JAAA!!!!!!! Asså älskar Mconagall


jag med! hon är min Idol! (jag tycker att dom borde göra en Mcgonagall smily )


Uggla Erfa om de^^

"Mistletoe," said Luna dreamily, pointing at a large clump of white berries placed almost over Harry's head. He jumped out from under it. "Good thinking," said Luna seriously. "It's often infested with nargles."- Luna lovegood<3

27 jan, 2013 12:49

emmasagman
Elev

Avatar


det finns så oroligt många fina scener, kan inte välja ens.

28 jan, 2013 08:58

Luna Lovegood!!!
Elev

Avatar


den sista scenen när de är vuxna är så fint slut på allt!!!

"Always"

28 jan, 2013 16:45

.Lovegood.
Elev

Avatar


När Harry har ansiktet i minnessållet och ser Snapes minnen.

Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått

28 jan, 2013 19:00

Jojo00
Elev

Avatar


Jag tycker det är när Snape håller om Lily när han hittade henne död i Harry's rum.

"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me."

29 jan, 2013 18:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jojo00:
Jag tycker det är när Snape håller om Lily när han hittade henne död i Harry's rum.

Åh, det är så sorgligt!

29 jan, 2013 18:17

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Den vackraste senerna i hp??

Du får inte svara på den här tråden.