Hur länge har ni gillat Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Hur länge har ni gillat Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caty Delacour
Elev |
Jag vet inte riktigt... när jag var 3-5 år så spionerade jag på min syster när hon såg tvåan, jag försökte läsa men gav upp eftersom att det inte fanns några bilder
Men i sexårs lyckades jag, och sen fortsatte det....
31 dec, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: harry potter började jag tycka om när jag var nio jag kommer gilla det enda tills jag är 19 år Slutar du att gilla det när du är 19? :p ungefär 31 dec, 2012 16:35 |
|
Anjelina
Elev |
Jag har gillat HP så länge jag vetat att det fanns och det är inte så jättejättemånga år men ändå väldigt länge
Harry Potter♥ 3 jan, 2013 21:55 |
|
Seriously
Elev |
Sedan den första filmen kom ut! Då var jag visserligen lite för ung för att klara av att läsa böckerna, men började med dem så småningom också.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 4 jan, 2013 07:23 |
|
Queen Boo
Elev |
LÄÄÄNGE
sen jag var 5 tror jag... jag är jättecoolig älska mig plz 4 jan, 2013 11:37 |
|
Araceli
Elev |
Sedan jag var sju, då jag fick fen fösta HP boken ^^
Det var även då den första filmen kom ut så jag fastnade rätt bra i den magiska världen kan man säga x) ![]()
4 jan, 2013 12:46 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Jag var ca 5 år när jag kollade på första filmen och spelade det första PC spelet. Sedan dess har jag älskat Harry Potter ^^
Så alltså snart 10 år :3 ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
4 jan, 2013 13:39 |
|
Josefine96
Elev |
5 jan, 2013 12:00 |
|
visar123
Elev |
9
5 jan, 2013 12:08 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Sen jag första gången hörde det.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 5 jan, 2013 12:20 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen