marauders map
Forum > Harry Potter > marauders map
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss.Rowena
Elev |
Skrivet av Margaret: Skrivet av Kenni NishkiTishki: ^Njaa, det tror inte jag! Dom skulle nog inte bara lämna den där utan att vara helt säkra på att den kom till någon som var värd den! Jag tror faktiskt på den teorin. Samt att om någon skulle lyckas sno kartan från Filch så skulle de förtjäna den helt enkelt, tycker jag iaf. Det känns som att Marodörerna var den typen av människor som skulle vilja lämna någonting efter sig på skolan när de gick ut. Den teori jag tror på är helt klart att de själva skulle ha låtit kartan bli konfiskerad för att lämna den efter sig till kommande generationer(kartan är ju dessutom värdelös för några som inte ens går på Hogwarts längre), och att som jag nämnde ovan, den personen som lyckas stjäla den förtjänar den av den anledningen. Förlåt för ett lulligt inlägg. Skyller på att jag nyss vaknade och att jag fortfarande är trött. Känns som en trovärdig teori. ~ Med rätt att besserwissa ~ 2 dec, 2011 15:49 |
|
prongs
Elev |
ja, jag ska på kvällsté hos henne ikväll, frågar då! PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 2 dec, 2011 15:52 |
|
Kenni NishkiTishki
Elev |
Skrivet av Margaret: Skrivet av Kenni NishkiTishki: ^Njaa, det tror inte jag! Dom skulle nog inte bara lämna den där utan att vara helt säkra på att den kom till någon som var värd den! Jag tror faktiskt på den teorin. Samt att om någon skulle lyckas sno kartan från Filch så skulle de förtjäna den helt enkelt, tycker jag iaf. Det känns som att Marodörerna var den typen av människor som skulle vilja lämna någonting efter sig på skolan när de gick ut. Den teori jag tror på är helt klart att de själva skulle ha låtit kartan bli konfiskerad för att lämna den efter sig till kommande generationer(kartan är ju dessutom värdelös för några som inte ens går på Hogwarts längre), och att som jag nämnde ovan, den personen som lyckas stjäla den förtjänar den av den anledningen. Förlåt för ett lulligt inlägg. Skyller på att jag nyss vaknade och att jag fortfarande är trött. Jo det är ju sant! Så kan det säkert vara!
http://kenninishkitishki.tumblr.com
2 dec, 2011 16:50 |
|
Borttagen
|
^ Tror också på det där.
Det här är förresten mitt 300 inlägg ![]() 4 dec, 2011 09:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen