Hur skulle ni reagera?
Forum > Harry Potter > Hur skulle ni reagera?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Teddy Remus Lupin
Elev |
1 feb, 2013 22:51 |
|
Rymdkonungen
Elev |
Skrivet av cikki: Skrivet av Rymdkonungen: Fast då skulle det kanske vara som Petunia och Vernon sa, att de dog i en bilcrash?...Hm... Alltså jag skulle fråga mej själv varför någon gör sej besväret med att skriva en sjuböckers serie för en dröm. Men om det hade varit en dröm skulle ju inte Ni-vet-vem funnits och då hade Lily och James ha levt och Harry skulle inte ha varit i skrubben under trappan. 8D Ja det förstås... tycker Rymdkonungen... 2 feb, 2013 12:55 |
|
TildeW
Elev |
2 feb, 2013 16:10 |
|
Borttagen
|
Stirrar på boken.
Mumlar. Kastar boken i golvet och låter den mögla där. 27 feb, 2013 14:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen