Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur skulle ni reagera?

Forum > Harry Potter > Hur skulle ni reagera?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Teddy Remus Lupin
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Frlv.zcache.com%2Ftable_flip_flipping_rage_face_meme_postcard-p239760614746238467envli_400.jpg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m00v40j3aW1r97nxuo6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn1.cdnme.se%2F3987166%2F6-3%2Fmoodyfunnyfacesign_51409805ddf2b3691bc0d1ff.gif

1 feb, 2013 22:51

Rymdkonungen
Elev

Avatar


Skrivet av cikki:
Skrivet av Rymdkonungen:
Alltså jag skulle fråga mej själv varför någon gör sej besväret med att skriva en sjuböckers serie för en dröm. Men om det hade varit en dröm skulle ju inte Ni-vet-vem funnits och då hade Lily och James ha levt och Harry skulle inte ha varit i skrubben under trappan. 8D
Fast då skulle det kanske vara som Petunia och Vernon sa, att de dog i en bilcrash?...Hm...


Ja det förstås...

tycker Rymdkonungen...

2 feb, 2013 12:55

TildeW
Elev

Avatar


OMG

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fd55b08d684f7e37ae59041bfd04a8a68%2Ftumblr_o3df0yYd1O1sioaoho1_1280.gif

2 feb, 2013 16:10

Borttagen

Avatar


Stirrar på boken.
Mumlar.
Kastar boken i golvet och låter den mögla där.

27 feb, 2013 14:15

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Hur skulle ni reagera?

Du får inte svara på den här tråden.