Kalle anka!
Forum > Off Topic > Kalle anka!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
KALLE ANKA ÄR AWESOME
26 dec, 2012 13:27 |
|
Borttagen
|
Opps , första gången jag missade Kalle anka .
27 dec, 2012 22:28 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Kedjebrev: Gick på toa nu bara för att Ferdinand började, huh *rysa* men va?? FERDINAND FTW! Han är typ bäst av allt jueh ♥ (Ganska försent svar men jag har varit utan dator heh) Nää alltså det värsta under hela Kalle Anka
http://Kaosregn.blogg.se
2 jan, 2013 15:40 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Kedjebrev: Gick på toa nu bara för att Ferdinand började, huh *rysa* men va?? FERDINAND FTW! Han är typ bäst av allt jueh ♥ (Ganska försent svar men jag har varit utan dator heh) Nää alltså det värsta under hela Kalle Anka Haha okej, jag kommer i alla fall alltid älska Ferdinand och han kommer alltid vara min favorit :' ![]()
2 jan, 2013 15:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen