Betyg!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
Alla får inte betyg, inte dem under sexan
![]()
23 dec, 2012 16:02 |
|
Clove
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Alla får inte betyg, inte dem under sexan Jag syftade på de i min ålder... jag förstår ju också att folk under sexan inte fått betyg än
23 dec, 2012 16:05 |
|
Tonks_xD
Elev |
23 dec, 2012 16:06 |
|
Ponnylover
Elev |
23 dec, 2012 16:07 |
|
Hermia
Elev |
Jag fick 262,5 i meritvärde. Fem A, fem B, 3C, 1 D och 3 E
Once a MADling, always a MADling 23 dec, 2012 22:58 |
|
Hotissue
Elev |
Hahaha, det känns som att det är otroligt ovanligt att ha låga betyg på Mugglis. Själv gick jag ur nian med 165 poäng och har kommit in överallt ändå
Har dock inte fått några betyg från denna termin eftersom jag inte läser några 50 poängskurser i år.
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
23 dec, 2012 23:01 |
|
jojolovesmakeup
Elev |
Jag blev rätt så stolt, fick B som högst, i musik som jag inte gillar, men det jag var mest stolt över var mitt C i Engelska, går i sexan så det var första gången
Xoxo Renesmee Carlie Cullen. "You will not remember what Cho said? No living human has ever seen it, so we must talk with someone who's dead," Luna. 23 dec, 2012 23:07 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Borttagen: Skrivet av BlondaHermione: Jag går i sexan i Finland, fick tredje bästa betyget i klassen på 18 elever. Skalan går från 4-10. Både jag och min yngre syster fick 10 i engelska, alltså är pappa skyldig oss en språkresa grattis, vad fick du i medeltal? jag fick 9,43. och jag tror seriöst att lärarna ger för höga betyg... är det nån som kan förklara för mig dethär med meritvärde? 9,30. Hur många tior? 8 st. har 16 ämnen samanlagt. du måste ha väldigt smart klass om 9.3 var tredje bästa. ( jag har tredje bästa i hela skolan, tycker det är helt sjukt!) Vänta lite, hur gammal är du? Jag går i sexan i södra Finland och har 11 ämnen. Bästa medelvitsordet räknar jag nu.. Han har 9,7. Någon som gick ut sexan för några år sen hade medelvitsordet 10, sjukt.. :'o
24 dec, 2012 08:06 |
|
hyperion
Elev |
Får bara kurs betyg, men på höstens omdömmen så fick jag 16 VT och 6 T (flera stycken för samma ämnen osv (vt står för väl tilfredställande och t för tillfredställande)). Helt okej. (vt är det högsts btw).
![]()
24 dec, 2012 17:18 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Gick ganska bra, jag fick 2 B, många C och något D
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 24 dec, 2012 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen