Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
Forum > Mugglarportalen > Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Allting går perfekt för mig! Här kommer ändå topplistan
-Chokladgrodekort -Drakblod -Sexualitetshalsduk 16 dec, 2012 13:45 |
|
t i l d a
Elev |
Jag önskar mig:
1. Badanka (They're so cute!!) 2. Ron Weasley-kort 3. Hermione Granger-kort 4. Pygmépuff (You just can't have enough of them) 5. Random saker som du tror att jag skulle tycka om 6. Drakmat (alltid uppskattat!) 7. Luna Lovegood-kort 8. Severus Snape-kort 9. Kort som jag inte har xD Blir SUPERGLAD för vad som helst, men man blir kanske lite extraglad om jag får det jag önskade xD
16 dec, 2012 14:04 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag önskar mig en anka och en pygmépuff.
Jag gav bort mina. ^^ 16 dec, 2012 14:11 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Jag önskar mig bara att någon skickar något ^^
Men helst vill jag ha: -Pygmépuff -Anka -Halsduk -Bellatrix kort -Tonks kort -Något annat kort -Julsaker ^^ -Och ett riktigt gulligt meddelande!
16 dec, 2012 15:27 |
|
Alex Stanley
Elev |
Hur skickar man en julklapp?
16 dec, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alex Stanley: Jag tror att du kommer på det själv om du går till Weasleys Vassa Vintervaror. Hur skickar man en julklapp? 16 dec, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
Bad anka
Julgrans pynt Weasley kort Halsduk Pyggmepuff 16 dec, 2012 19:06 |
|
Theabeanr1
Elev |
16 dec, 2012 19:08 |
|
missy moon
Elev |
16 dec, 2012 19:52 |
|
Voldy0000
Elev |
En liten söt Pygmépuff!
Eller kanske en Nimbus 2001 The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 16 dec, 2012 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen