draco eller ron
Forum > Fanfiction > draco eller ron
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
♥ Dramione-feelings?
8 jan, 2013 14:53 |
|
Carro_Potter
Elev |
8 jan, 2013 15:59 |
|
Hedwig96
Elev |
8 jan, 2013 19:47 |
|
luna, lily
Elev |
8 jan, 2013 19:49 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Super bra!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 9 jan, 2013 17:23 |
|
Kitty Riddle
Elev |
9 jan, 2013 17:44 |
|
spöke123
Elev |
ledsen att jag inte har hunnit skriva på sistonde jag har bara varit super upptagen
draco När draco äntligen började röra på sig var det efter 22.00. Draco gick till uppehållsrummet och hämta pergament och fjäderpenna,efter det gick han raka vägen till uggletornet och började skriva ett brev :hermione jag vet att du valt ron men kan vi inte bara prata om det, snälla, Malfoy. sen gick han ner tillbaka till uppehållsrummet och somna, nästa dag såg han en uggla vid sängen. han gick genast upp och läste brevet på brevet stog det: visst, du får en chans möt mig i stora salen ikväll vid midnatt. När jag läste brevet blev jag helt överlycklig. på frukosten var jag väldigt skum (enligt pansy) under lektionerna kunde jag inte koncentrera mig, men till slut var skolan över och klockan var strax över 21. 00. Jag började tänka på vad jag skulle säga till henne men tiden gick så fort och till slut slutade det med att tiden rann ut och jag fick gå ditt utan något speccielt att säga när jag änckligen kom fram stog hon där och väntade... -nå, vad vill du säga,sa hon -jag är jätte ledsen efter allt det här och jag vet att du inte gillat mig men snälla kan vi inte göra ett fösök,svarade jag -jag är ihop med ron alltså, vänta vad sa du -jag är ihop med ron -men kan du ge mig en chans eller. -varför skulle jag, när du börjar anfalla mina vänner, och tack vare dig vet hela skolan om det här,sa hon, hon lät väldigt arg också. -säg varför jag ska en dig en chans -FÖR ATT JAG ÄLSKAR DIG, samtidigt som jag sa det insåg jag att jag inte borde ha gjort så. nej, vänta hermione... men det var försent hon hade redan sprungit i väg... mohaha!!! 12 jan, 2013 19:23
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-25 kl. 19:56
|
|
Hedwig96
Elev |
jättebra!!!
12 jan, 2013 20:14 |
|
Carro_Potter
Elev |
13 jan, 2013 12:15 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Super!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 14 jan, 2013 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen