The Vamps
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hejhej, kommer ni fortfarande ihåg dem? Ny bandmedlem nu för övrigt. Jag hyser ju en lite tveksam tillgivenhet gentemot dem, ibland så vill jag bara gosa in mig i deras fandom, ibland vill jag stå över. Men jaja!
The Vamps covers One Direction som i sin tur covers Blondie och The Undertones. Trevligt medley! 17 mar, 2013 23:29
Detta inlägg ändrades senast 2013-03-20 kl. 17:19
|
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hejhej, kommer ni fortfarande ihåg dem? Nu bandmedlem nu för övrigt. Jag hyser ju en lite tveksam tillgivenhet gentemot dem, ibland så vill jag bara gosa in mig i deras fandom, ibland vill jag stå över. Men jaja! The Vamps covers One Direction som i sin tur covers Blondie och The Undertones. Trevligt medley! Alltså gud, har saknat den här tråden hahah ♥ Men har absolut inte glömt dem, de är så sjukt duktiga, fangirlar totalt varje dag ihihih ♥ Och dendär covern gaaah ♥
20 mar, 2013 15:37 |
|
Borttagen
|
Jag hittade dem för en ganska lång tid sedan på youtube och VARFÖR I HELA FRIDEN HAR JAG INTE HITTAT DEN HÄR TRÅDEN?
20 mar, 2013 15:50 |
|
Conflate
Elev |
okay can we all just talk about tristan in a tank top omg the feels and they're writing songs for an album I GOTTA GET THAT ALBUM
20 mar, 2013 16:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag hittade dem för en ganska lång tid sedan på youtube och VARFÖR I HELA FRIDEN HAR JAG INTE HITTAT DEN HÄR TRÅDEN? Låt tråden hitta dig! 20 mar, 2013 17:19 |
|
Conflate
Elev |
28 mar, 2013 07:20 |
|
scarhead
Lärare |
JAG JURSÄKTAR FÖR ATT JAG DRAR UPP EN GAMMAL TRÅD
MEN THE VAMPS FÖLJER MIG PÅ TWITTER IM SAKING ANDSMIGLING 6 aug, 2013 18:08 |
|
Conflate
Elev |
YES JAG HAR VÄNTAT PÅ ATT NÅGON ANNAN SKA TA UPP DENHÄR TRÅDEN IGEN WOOH
Skrivet av scarhead: JAG JURSÄKTAR FÖR ATT JAG DRAR UPP EN GAMMAL TRÅD MEN THE VAMPS FÖLJER MIG PÅ TWITTER IM SAKING ANDSMIGLING OHMYGOD CONGRATZ
6 aug, 2013 20:36 |
|
batteri
Elev |
28 sep, 2013 23:21 |
|
Borttagen
|
Usch... Tänkte redan från början att jag inte var så säker på att ett skivkontrakt skulle vara bra för dem. Nu känns de mest som ett band i mängden.
29 sep, 2013 01:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen