Väntar på brevet
Forum > Harry Potter > Väntar på brevet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Goggo
Elev |
6 jan, 2013 15:03 |
|
Borttagen
|
Jag kommer alltid att vänta. Även om jag i mina drömmar har fått brevet och studerar nu inanför hogwards murar
6 jan, 2013 15:42 |
|
draco_evil
Elev |
fyller år den 1 september när Hogwarts börjar men jag fyller 12 år
draco_evil 6 jan, 2013 15:44 |
|
joel dumbledore
Elev |
jag väntar men jag e 10 så jag komer hina dö inan de komer
Join the dark side, we have cookies. :D 6 jan, 2013 16:00 |
|
Dilly Weasley
Elev |
När ja är 90 år och sitter i rullstolen kommer jag att Vänta på brevet.
"Hm, you must be a Weasley" 6 jan, 2013 16:16 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
jag väntar också på brevet men kommer nog aldrig att få det (i verkligheten i alla fall) u hu!
Utman mej gärna på duell! 6 jan, 2013 16:22 |
|
Hemira
Elev |
Jag kommer nog aldrig sluta drömma om brevet
6 jan, 2013 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen