Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Väntar på brevet

Forum > Harry Potter > Väntar på brevet

1 2 3 4
Användare Inlägg
Goggo
Elev

Avatar


i år kommer jag få brevet fyller 11 i mars

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2F-kgj7tCkhzlA%2FU3OhICSuVzI%2FAAAAAAAAReM%2F1B91iO1gJQM%2Fw800-h800%2Fspn.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F42d29aa40626123f5a57c5df1946d041%2Ftumblr_mqj2rn7fsU1s1m535o1_500.gif

6 jan, 2013 15:03

Borttagen

Avatar


Jag kommer alltid att vänta. Även om jag i mina drömmar har fått brevet och studerar nu inanför hogwards murar

6 jan, 2013 15:42

draco_evil
Elev

Avatar


fyller år den 1 september när Hogwarts börjar men jag fyller 12 år

draco_evil

6 jan, 2013 15:44

joel dumbledore
Elev

Avatar


jag väntar men jag e 10 så jag komer hina dö inan de komer

Join the dark side, we have cookies. :D

6 jan, 2013 16:00

Dilly Weasley
Elev

Avatar


När ja är 90 år och sitter i rullstolen kommer jag att Vänta på brevet.

"Hm, you must be a Weasley"

6 jan, 2013 16:16

Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


jag väntar också på brevet men kommer nog aldrig att få det (i verkligheten i alla fall) u hu!

Utman mej gärna på duell!

6 jan, 2013 16:22

Hemira
Elev

Avatar


Jag kommer nog aldrig sluta drömma om brevet

6 jan, 2013 17:01

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Väntar på brevet

Du får inte svara på den här tråden.