I trean lekte vi Harry Potter
Forum > Harry Potter > I trean lekte vi Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LeonaGoodness
Elev |
Skrivet av LaylaCatcher: Skrivet av LeonaGoodness: Jag och LaylaCatcher, Mill Goodness, Dilly Weasley och Roxy Godness leker fortfarande... Tänk på vad du kallar barnsligt! Jag är ju värre Men Layla sluta nu du är inte barnslig!! Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 24 nov, 2012 15:40 |
|
Zendaya
Elev |
Gulligt. ♥
Har aldrig lekt HP. 24 nov, 2012 15:45 |
|
fox
Elev |
Jag lekte HP i trean
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
24 nov, 2012 19:04 |
|
spagetti
Elev |
Jag och typ alla tjejjerna från min klass + en från sexan spelade alltid qidditch på matrasterna och hade träningar efter skolan på tisdagar, var fakiskt ganska roligt
24 nov, 2012 20:10 |
|
Ron Hippe
Elev |
Jag dobby10 och elvin potter lekte och leker typ alltid harry potter alla säger typ att vi är "barnsliga" men vad spelar det för roll det är ju fortfarande roligt xD
24 jan, 2013 20:15 |
|
Borttagen
|
Jag med! jag trodde det bara var vi med det är ju typ alla mugglisar.
25 jan, 2013 15:49 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen