Veckans Harry Potter fråga
Forum > Harry Potter > Veckans Harry Potter fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BlondaHermione
Elev |
23 nov, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av BlondaHermione: OMG FÖRSTA SOM VÄLJER DUMSTRANG, OCH INTE ENS EN SLYTHERIN Hahahahahah Durmstrang, eftersom jag gillar svartkonster :3 Och sen böckerna. 23 nov, 2012 16:41 |
|
Twiie
Elev |
Hogwarts, då Durmstrang verkar något strängt.
Och självklart tycker jag bättre om böckerna, de enda HP filmerna som är bra är de två sista.
23 nov, 2012 19:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Böckerna
jag är jättecoolig älska mig plz 23 nov, 2012 20:27 |
|
MissWentz
Elev |
23 nov, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Folk, folk, folk xD
Ni behöver inte svara på "Hogwarts eller Dumstrang"! xD Det var bara inlägget som jag skrev vilken skola som vann som raderades xD 23 nov, 2012 20:57 |
|
tesswashere
Elev |
Hogwarts ofc!
"Fear of a name increases fear of a thing itself." - Albus Dumbledore. 27 nov, 2012 10:57 |
|
Queen Boo
Elev |
Böckerna ofc!
Det är så mycket som är med i böckerna men inte i filmerna jag är jättecoolig älska mig plz 27 nov, 2012 12:22 |
|
Borttagen
|
Hogwarts
Vet inte så mycket om Dumstrange men jag vet att det är mysigt och jättevackert i Hogwarts Böckerna Det är mycket mer detaljer och känslor i böckerna. 27 nov, 2012 14:59 |
|
Ginny9
Elev |
Hogwarts för att det är så fint där.
ginny forever:) 27 nov, 2012 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen