Från att vara mugglare till att bli en Häxa
Forum > Fanfiction > Från att vara mugglare till att bli en Häxa
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_E
Elev |
Förlåt alla fantastiska läsare, för att jag inte kommit med något kapitel på typ 1000år!
Jag har försökt skriva, men varje gång jag satt mig vid datorn har jag bara fått skrivkramp! Jag var alldeles för ivrig och började innan jag hunnit planera ordentligt. OM jag hade planerat hade det nog gått bättre, men som sagt var har jag varit för ivrig med att börja! Återigen förlåt, men jag lägger ner det här! Förlåt!
25 jan, 2013 17:02 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Synd!
Det misstaget gjorde jag en gång. Gjorde tre kapitel sen skrev jag aldrig igen! I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 25 jan, 2013 18:53 |
|
Miss_E
Elev |
Skrivet av Lizzy.P27: Synd! Det misstaget gjorde jag en gång. Gjorde tre kapitel sen skrev jag aldrig igen! jag gjorde bara 2...
26 jan, 2013 10:07 |
|
Miss_F
Elev |
26 jan, 2013 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen