Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fred Weasley?

Forum > Harry Potter > Fred Weasley?

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tycker själv att det är lite konstigt med tanke på att de är näst intill identiska O.o


Alltså jag vet inte riktigt varför jag gillar Fred mer, men han är liksom typ charmigare och lite liiiite roligare xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

24 feb, 2011 21:59

WillTurner
Elev

Avatar


Jag tror att det är 1998 i alla fall.

"Åh, mycket bra.... Ja, det är lätt att se att nästan sex år av magisk utbildning inte har slösats bort på dig, Potter. Spöken är genomskinliga."

24 feb, 2011 22:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Borttagen:
Tycker själv att det är lite konstigt med tanke på att de är näst intill identiska O.o


Alltså jag vet inte riktigt varför jag gillar Fred mer, men han är liksom typ charmigare och lite liiiite roligare xD
Ja, av någon weird anledning. Eller så anske det bara är hans namn?

Och för att hålla mig till ämnet så tror jag också att det är 1998

24 feb, 2011 22:05

AnkanBertil
Elev

Avatar


Jag vill inte diskutera sådana hemska saker. T^T

Harry Potter and the Chamber of Secrets Ron: "A Study of Hogwarts' Prefects and Their Later Careers." That sounds fascinating.

24 feb, 2011 23:41

EMELESEL
Elev

Avatar


då är det nog inte så smart att hänga i den här tråden

25 feb, 2011 12:32

NEWBORN
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
NEWBORN: Ja precis. Och om nu ändå en Weasley skulle dö, varför just Fred?


Ja! Fast jag tycker inte att någon Weasley skulle dö, tycker om alla. Men man kan inte döda Fred, man kan inte göra så mot George. ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F2ng64oi.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F2mniqz9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi43.tinypic.com%2Fbgd8qa.gif

25 feb, 2011 12:36

EMELESEL
Elev

Avatar


ni kanske borde sätta spoiler på er text?
Spoiler:
Tryck här för att visa!så har

25 feb, 2011 12:42

Mataki
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
NEWBORN: Ja precis. Och om nu ändå en Weasley skulle dö, varför just Fred?


om nu någon weasley skulle dö så var det väl smart att ta en av tvillingarna, det finns ju två nästan likadana!

Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost!

25 feb, 2011 13:12

Rowena
Elev

Avatar


Skrivet av Mataki:
Skrivet av Borttagen:
NEWBORN: Ja precis. Och om nu ändå en Weasley skulle dö, varför just Fred?


om nu någon weasley skulle dö så var det väl smart att ta en av tvillingarna, det finns ju två nästan likadana!


Men usch, bara för att de är två och... ogifta! Jag blev grymt deprimerad när jag läste det ..

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

25 feb, 2011 13:14

Miss.Rowena
Elev

Avatar


Det är väl 1998 slutstriden var, så jag antar att det var då han dog.

~ Med rätt att besserwissa ~

25 feb, 2011 17:18

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Harry Potter > Fred Weasley?

Du får inte svara på den här tråden.