Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du och jag för alltid...eller? (SV)

Forum > Fanfiction > Du och jag för alltid...eller? (SV)

1 2 3 4 5 ... 14 15 16
Användare Inlägg
padfoot
Elev

Avatar


Skrivet av Elin@:
Jättebra!
Men jag har DEFINITIVT läst det innan... har du lagt upp det på något annat ställe?


Japp fanfiction.net för typ ett halvår sen xd

Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter!

26 feb, 2011 00:00

Elin@
Elev

Avatar


Hette den samma sak där?

26 feb, 2011 00:09

padfoot
Elev

Avatar


jopp fast har tagit bort min användare eftersom mina fanfictions bara blev dissade där, så det är inte säkert att den finns kvar

Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter!

26 feb, 2011 00:11

Elin@
Elev

Avatar


Nej, den finns inte.

26 feb, 2011 00:12

padfoot
Elev

Avatar


okej då har den väl tagits bort tillsamans med min användare, men det är i alla fall där den har funnits tidigare ifall någon mer känner igen den xd men laddade inte upp längre än såhär där så alla delar som läggs upp här framöver kommer att vara helt NYSKRIVNA

Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter!

26 feb, 2011 00:14

.:HermioneGranger:.
Elev

Avatar


Jättebra! Vi kanske blandar ihop den med en annan fanfiction..

26 feb, 2011 08:18

padfoot
Elev

Avatar


Tack mer kommer imorgon

Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter!

26 feb, 2011 11:18

Luna 1
Elev

Avatar


jag gillar verkligen det här!
Men är smeknamnen inte Tagghorn,Måntand och de andra?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

26 feb, 2011 12:28

padfoot
Elev

Avatar


Skrivet av Luna 1:
jag gillar verkligen det här!
Men är smeknamnen inte Tagghorn,Måntand och de andra?


jo men jag skrev med de engelska varianterna av namnen (Padfoot, prongs, Moony and Wormtail eftersom jag tycker att det låter bättre än tramptass tagghorn måntand och slingersvans)

Kul att du tycker om den iaf mer kommer senast imorgon

Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter!

26 feb, 2011 12:33

Luna 1
Elev

Avatar


Okej!
Jag bara undrade eftersom jag aldrig hört de engelska namnen!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

26 feb, 2011 12:36

1 2 3 4 5 ... 14 15 16

Forum > Fanfiction > Du och jag för alltid...eller? (SV)

Du får inte svara på den här tråden.