Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Awsome!!!! Meeer
4 nov, 2012 12:42 |
|
Bella Trix
Elev |
4 nov, 2012 12:44 |
|
melindaa
Elev |
4 nov, 2012 13:08 |
|
Mikaela120
Elev |
Ny läsare, MER!
4 nov, 2012 13:15 |
|
Borttagen
|
Super bra!
4 nov, 2012 13:35 |
|
Borttagen
|
Super bra!
4 nov, 2012 13:41 |
|
Caty Delacour
Elev |
Draco kollar förvirrat på breven som han håller i sina händer.
I det ena står det att han ska hålla sig borta och det andra om de ska träffas. "Draco?" Blasie går klumpigt mot honom och han gömmer snabbt breven i fickan. "Ja, vad är det?" Säger han snabbt. "Du har blitt konstig." Säger Blasie. "Pansy klagar på att du inte ens tittar åt hennes håll." "Och?" "Vem är du kär i Draco." "Ingen! Vad får du det i från?" "Kom igen! Jag känner dig!" "Okej, jag är kär. Jag säger inte i vem." "Så Pansy är...ledig?" "Det har hon alltid varit." "Perfekt!" Draco ler när Blasie rusar iväg och skriver: Självklart. Var?.
4 nov, 2012 13:59 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
4 nov, 2012 14:00 |
|
LunaLove<3
Elev |
4 nov, 2012 14:02 |
|
viktor
Elev |
Meeeer awsome!!!!
4 nov, 2012 14:03 |
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen