Professor R.J. Lupin
Forum > Harry Potter > Professor R.J. Lupin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
23 feb, 2011 17:18 |
|
Borttagen
|
SÅ hot ♥ Och han är en VARULV dessutom. I think we all know what that means, heh heh ;D
Att han har håriga ben. 23 feb, 2011 22:48 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Borttagen: SÅ hot ♥ Och han är en VARULV dessutom. I think we all know what that means, heh heh ;D Att han har håriga ben. Do we like håriga ben? Eheh. Okej, lite kanske. Jag diggar Lupin, han är lite småcool. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
23 feb, 2011 22:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Skrivet av Borttagen: SÅ hot ♥ Och han är en VARULV dessutom. I think we all know what that means, heh heh ;D Att han har håriga ben. Do we like håriga ben? Eheh. Okej, lite kanske. Jag diggar Lupin, han är lite småcool. Haha, nej :c Jag syftade på något annat än håriga ben, menade mer att faktumet att han är varulv liksom kan ha bidragit med lite wildness till hans karaktär, men jag skrev det där om "håriga ben" för att inte klassas som en snuskhummer av något slag ._. 23 feb, 2011 23:14 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: Skrivet av Borttagen: SÅ hot ♥ Och han är en VARULV dessutom. I think we all know what that means, heh heh ;D Att han har håriga ben. Do we like håriga ben? Eheh. Okej, lite kanske. Jag diggar Lupin, han är lite småcool. Haha, nej :c Jag syftade på något annat än håriga ben, menade mer att faktumet att han är varulv liksom kan ha bidragit med lite wildness till hans karaktär, men jag skrev det där om "håriga ben" för att inte klassas som en snuskhummer av något slag ._. Jo, jag fattade det. xD Men det var mycket roligare att låtsas att håriga ben är det hetaste som finns typ. Hm, undrar hur varulvar är... Ja. Inget snusk, nej, absolut inte. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
23 feb, 2011 23:18 |
|
Borttagen
|
Håriga ben ÄR det hetaste som finns 8D (okej, jag kommer med dolda budskap hela tiden, är förvirrad av min egen vimsighet just nu o_0)
Älskar Remus, alltså. Kollade på The Order of The Phoenix idag, and lemme tell ya: he's mighty fiiiine! 23 feb, 2011 23:40 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Håriga ben ÄR det hetaste som finns 8D (okej, jag kommer med dolda budskap hela tiden, är förvirrad av min egen vimsighet just nu o_0) Älskar Remus, alltså. Kollade på The Order of The Phoenix idag, and lemme tell ya: he's mighty fiiiine! Det är okej. Jag misstänker att du tänker på snuskigheter så blir allt bra. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
24 feb, 2011 10:35 |
|
NEWBORN
Elev |
Jag har kommit på vad jag gillar hos honom! Jag gillar att han är så lugn, charmig och underbar
24 feb, 2011 22:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av NEWBORN: Jag har kommit på vad jag gillar hos honom! Jag gillar att han är så lugn, charmig och underbar haha håller med och allt det där: lugn, charmig, underbar och snäll. gör att han utstrålar trygghet och jag tror att det är en av anledningarna till att han ses som så attraktiv Lite "Dr. Jekyll och Mr. Hyde" på något sätt, snäll och trygg ofta, men kan bli farlig när han transformeras x"D 24 feb, 2011 22:41 |
|
NEWBORN
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av NEWBORN: Jag har kommit på vad jag gillar hos honom! Jag gillar att han är så lugn, charmig och underbar haha håller med och allt det där: lugn, charmig, underbar och snäll. gör att han utstrålar trygghet och jag tror att det är en av anledningarna till att han ses som så attraktiv Lite "Dr. Jekyll och Mr. Hyde" på något sätt, snäll och trygg ofta, men kan bli farlig när han transformeras x"D Så rätt.. Synd att jag inte kan "gilla" mer idag, har redan gjort så pass många "röstningar" som man kan idag xD
24 feb, 2011 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen