Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vem gillar du mest???

Forum > Harry Potter > vem gillar du mest???

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


Vet inte riktigt...

jag är jättecoolig älska mig plz

9 nov, 2012 23:56

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
Vet inte riktigt...
Jo,tonks

jag är jättecoolig älska mig plz

10 nov, 2012 11:09

emmasagman
Elev

Avatar


sirius, lupin, ron, hagrid, luna!

10 nov, 2012 12:33

accioron
Elev

Avatar


Trion, Lupin och McGonagall!

10 nov, 2012 16:37

hermione00<3
Elev

Avatar


Hermione

10 nov, 2012 20:42

cikki
Elev

Avatar


Luna Lovegood. hon är supercool.
men, jag gillar neville och Tonks också.

10 nov, 2012 20:47

Lolly0101
Elev

Avatar


Luna och Ginny dom är coola

10 nov, 2012 20:47

Miss D Malfoy
Elev

Avatar


Jag vet bara att jag hatar Umbridge...

Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö.

24 nov, 2012 09:26

Hazel Nimbus
Elev

Avatar


Skrivet av Miss D Malfoy:
Jag vet bara att jag hatar Umbridge...


Det är en väldigt bra start! ;D

"Som lekman tycker man ju att det borde finnas stoff till åtminstone en åttonde bok: "Harry Potter and the Explanation as to Why Boy Wonder need glasses"

24 nov, 2012 09:32

Zendaya
Elev

Avatar


Luna Lovegood.

24 nov, 2012 10:08

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > vem gillar du mest???

Du får inte svara på den här tråden.