Ingen magi utanför skolan. Absolut inte!
Forum > Harry Potter > Ingen magi utanför skolan. Absolut inte!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ShutUpMalfoy
Elev |
Hermione lagar väl också Harrys glasögon med magi i diagongränden?
ohemdi. 22 feb, 2011 09:53 |
|
EMELESEL
Elev |
ja det gör hon, vissa saker passar inte ihop. jag undrar om lumos räknas, det andvänder dem ju ofta hemma.
22 feb, 2011 11:04 |
|
Sabina
Elev |
Ja lite fuskigt, men mycket sådant dåligt händer ju i filmer, det är irriterande dumma småsaker som man får stå ut med.
22 feb, 2011 11:23 |
|
Rowena
Elev |
Ja, man får stå ut .__.
Men JK borde reagerat! Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 22 feb, 2011 14:04 |
|
Rowena
Elev |
Jisses.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 22 feb, 2011 15:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mataki: Men då är det väl ingen idé att göra någon extra sak av det, det är väl förbjudet för myndiga också?det står väl typ 'utövande av magi i närheten av mugglare av minderåriga är högst förbjudet' 22 feb, 2011 22:41 |
|
Chriszy
Elev |
men ministeriet kan väl inte se vilka som utövar magin bara att någon gör det? och i ett hem med flera myndiga trollkarlar så kan man ju inte märka om det är de myndiga eller omyndiga som utför magin :O eller? :p
I solemnly swear that I am up to no good. 22 feb, 2011 22:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chriszy: Men föräldrarna kan O.omen ministeriet kan väl inte se vilka som utövar magin bara att någon gör det? och i ett hem med flera myndiga trollkarlar så kan man ju inte märka om det är de myndiga eller omyndiga som utför magin :O eller? :p 22 feb, 2011 22:54 |
|
Chriszy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chriszy: Men föräldrarna kan O.o men ministeriet kan väl inte se vilka som utövar magin bara att någon gör det? och i ett hem med flera myndiga trollkarlar så kan man ju inte märka om det är de myndiga eller omyndiga som utför magin :O eller? :p men föräldrarna kanske inte skvallrar för ministeriet fall deras barn bara utför ofarliga magier som typ lumos I solemnly swear that I am up to no good. 22 feb, 2011 22:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chriszy: Kanske inte då, men om en Tom Riddle jr finns i familjen och spränger det i luften så gör de nog det ;DSkrivet av Borttagen: Skrivet av Chriszy: Men föräldrarna kan O.o men ministeriet kan väl inte se vilka som utövar magin bara att någon gör det? och i ett hem med flera myndiga trollkarlar så kan man ju inte märka om det är de myndiga eller omyndiga som utför magin :O eller? :p men föräldrarna kanske inte skvallrar för ministeriet fall deras barn bara utför ofarliga magier som typ lumos 22 feb, 2011 22:56 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen