Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ingen magi utanför skolan. Absolut inte!

Forum > Harry Potter > Ingen magi utanför skolan. Absolut inte!

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
ShutUpMalfoy
Elev

Avatar


Hermione lagar väl också Harrys glasögon med magi i diagongränden?

ohemdi.

22 feb, 2011 09:53

EMELESEL
Elev

Avatar


ja det gör hon, vissa saker passar inte ihop. jag undrar om lumos räknas, det andvänder dem ju ofta hemma.

22 feb, 2011 11:04

Sabina
Elev

Avatar


Ja lite fuskigt, men mycket sådant dåligt händer ju i filmer, det är irriterande dumma småsaker som man får stå ut med.

22 feb, 2011 11:23

Rowena
Elev

Avatar


Ja, man får stå ut .__.

Men JK borde reagerat!

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

22 feb, 2011 14:04

Rowena
Elev

Avatar


Jisses.

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

22 feb, 2011 15:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Mataki:
det står väl typ 'utövande av magi i närheten av mugglare av minderåriga är högst förbjudet'
Men då är det väl ingen idé att göra någon extra sak av det, det är väl förbjudet för myndiga också?

22 feb, 2011 22:41

Chriszy
Elev

Avatar


men ministeriet kan väl inte se vilka som utövar magin bara att någon gör det? och i ett hem med flera myndiga trollkarlar så kan man ju inte märka om det är de myndiga eller omyndiga som utför magin :O eller? :p

I solemnly swear that I am up to no good.

22 feb, 2011 22:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Chriszy:
men ministeriet kan väl inte se vilka som utövar magin bara att någon gör det? och i ett hem med flera myndiga trollkarlar så kan man ju inte märka om det är de myndiga eller omyndiga som utför magin :O eller? :p
Men föräldrarna kan O.o

22 feb, 2011 22:54

Chriszy
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Chriszy:
men ministeriet kan väl inte se vilka som utövar magin bara att någon gör det? och i ett hem med flera myndiga trollkarlar så kan man ju inte märka om det är de myndiga eller omyndiga som utför magin :O eller? :p
Men föräldrarna kan O.o


men föräldrarna kanske inte skvallrar för ministeriet fall deras barn bara utför ofarliga magier som typ lumos

I solemnly swear that I am up to no good.

22 feb, 2011 22:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Chriszy:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Chriszy:
men ministeriet kan väl inte se vilka som utövar magin bara att någon gör det? och i ett hem med flera myndiga trollkarlar så kan man ju inte märka om det är de myndiga eller omyndiga som utför magin :O eller? :p
Men föräldrarna kan O.o


men föräldrarna kanske inte skvallrar för ministeriet fall deras barn bara utför ofarliga magier som typ lumos
Kanske inte då, men om en Tom Riddle jr finns i familjen och spränger det i luften så gör de nog det ;D

22 feb, 2011 22:56

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Harry Potter > Ingen magi utanför skolan. Absolut inte!

Du får inte svara på den här tråden.