Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?
Forum > Harry Potter > Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
JAG SKULLE VILJA SPELA I VILKEN FILM SOM HELST TYP (om jag vågade och var duktig dårååå, ehehe)
Men Harry Potter skulle ju vara rena rama drömmen ♥ Jag skulle kunna spela vilken karaktär som helst, att bara få en roll skulle vara makalöst!! Men i mina drömmar vill jag spela en viktig karaktär, det skulle vara allra roligast. =)
24 okt, 2012 20:43 |
|
LunaLove<3
Elev |
24 okt, 2012 20:45 |
|
mouette
Elev |
Ja, såklart!
25 okt, 2012 05:19 |
|
me.
Elev |
Jag skulle vilja vara med i alla filmer, bara jag skulle få vara med i femton sekunder skulle jag bli glad.
Skulle dock vilja vara med i första eller i sista. Skulle nog passa som Rose Bättre en vad hon som spelar gör C: 25 okt, 2012 06:29 |
|
emmasagman
Elev |
det är min dröm, vilken av filmerna spelar ingen roll.
bara få att vara en del av hp hade varit underbart ♥ 25 okt, 2012 10:38 |
|
annawpotter
Elev |
Både ja och nej...
Ja, för att det vore så otroligt häftigt att på något sätt ha fått vara en del av Harry Potter världen. Nej för att tex Daniel, Robert och Emma alltid kommer att vara Harry, Ron och Hermione för allmänheten. Ser man någon av dom på tv så blir det ju direkt: Nämen, där är ju "Harry!!!" Tror tyvärr inte det går att undvika. Dessutom gick hela deras barndom åt detta. De fick nog egentligen aldrig möjlighet att vara just barn. Men att komma in såpass sent som typ Luna skulle vara som en dröm!!! ![]()
25 okt, 2012 21:45 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Yes
27 okt, 2012 18:54 |
|
chokladglasyr
Elev |
Åååh men såklart!! Skulle vilja spela typ Hermione eller Luna, åh vilken dröm
the ones that love us never really leave us <3 27 okt, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja vara typ GInny..
27 okt, 2012 21:37 |
|
bullen289
Elev |
Såklart!!! skulle vilja vara Hermione!
27 okt, 2012 22:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen