Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

I will never se you again (SV)

Forum > Fanfiction > I will never se you again (SV)

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Elina Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Nu j*vlar, Ron! Nu ska du få på nöten!


Jag vet att det inte var speciellt bra det Ron gjorde men Harry kan några förbannelser...

Det är det som blir lite kul.

Go Mugglis!

25 okt, 2012 20:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elina Potter:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Nu j*vlar, Ron! Nu ska du få på nöten!


Jag vet att det inte var speciellt bra det Ron gjorde men Harry kan några förbannelser...

Det är det som blir lite kul.


Om vi vill att Ron ska leva får vi hoppas att Harry kommer ihåg att dom är bästa vänner

25 okt, 2012 20:05

Elina Potter
Elev

Avatar


ja *fniss*

Go Mugglis!

25 okt, 2012 20:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Elina Potter:
ja *fniss*


25 okt, 2012 20:07

Elina Potter
Elev

Avatar


Nästa del kommer snart!

Go Mugglis!

25 okt, 2012 20:11

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Elina Potter:
Nästa del kommer snart!
Jippi!

25 okt, 2012 20:11

Elina Potter
Elev

Avatar


Okej, nu kommer det mera!
____________
*Sasha*
Nästa dag
- Harry, Harry!! Jag flåsade och sprang ner för kullen. Men Harry fortsatte att gå.
- HARRY!! Ropade jag. Och då hörde han. Han vände sig om och log. Jag sprang ikapp.
- Vet du vart Ron är?? Frågade jag.
- Ja, i skogen med Hermione, sa Harry och pekade på den förbjudna skogen.
- Har du berättat för HERMIONE?? Sa jag med sträng röst.
- Ja, men ta det lugnt, hon ska hjälpa till och hämnas på Mr Ronald Weasley, sa Harry och flinade. Nu kunde jag slappna av.
*I den förbjudna skogen*
- Tyst, Harry, väste jag. Vi gömde oss bakom en buske så vi kunde se Ron och Hermione tydligt. Ron var väldigt obekväm med situationen såg det ut som. Jag fick anstränga mig för att inte skratta.
- Ron? Hörde jag Hermione säga.
- Ja, Mione?
- Jag har tänkt lite på din fråga, och jag har bestämt mig för att tacka ja.
Ron såg lättad ut.
Hermione lutade sig fram, som om hon skulle kyssa Ron. Det gjorde Ron också, men Hermione var snabb. Hon hällde genast grodslem på honom och tog en bild med en kamera (en sån som dom har i The Daily prophet) och kastade en sprattelbens besvärjelse på honom och sprang iväg. Stackars Ron blev ensam kvar. Men det var tydligen bara en del av skämtet. Hermione satte upp bilden i gryffindors sällskapsrum men förtrollade den så man inte fick säga dumma saker om den. Ron fick det inte kul.
Senare så skrattade jag och Harry för full hals när vi såg bilden. Percy Weasley trodde att vi höll på att kvävas, och försäkrade att han kunde säga till en lärare om det var tvunget. Men det gjorde bara Harry och mig mer skrattigare. Tillslut kom April.
- Hörru, vi ska sova nu, sa hon.
Den natten somnade jag gott.
___________________
Inte så bra men jag kom inte på något elakt bus.

Go Mugglis!

25 okt, 2012 20:57

Winny Geasley
Elev

Avatar


Det var ju jättebra!!

25 okt, 2012 21:11

Borttagen

Avatar


Stackars Ron...

28 okt, 2012 08:56

Elina Potter
Elev

Avatar


Okej nu kommer det mera!
________________
*Sasha*
Jag gäspade och såg mig omkring i sovsalen. Ingen var där. Konstigt. Jag kollade på väckarklockan. 9.00 visade den.
HJÄLP! JAG ÄR EN HALVTIMME SEN!
Jag klädde snabbt på mig, och sprang ut i korridorerna. Men ingen var där. Inte en själ var synlig. Men sen hörde jag..............
- RON! Skrek jag och kramade om honom. Men Rons armar bara hängde löst. Jag kollade upp.
- Ron? Vad är det med dig?
Han undvek mina ögon.
- Ron? Kom igen! Berätta! Krävde jag.
- Nej, jag trodde jag kunde lita på dig, men du svek mig. Sa Ron plötsligt och kollade i mina ögon.
- Du finns inte längre för mig...... CRUCIO!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!
______________________________________
*April*
Jag vaknade av att någon skrek. Jag slog genast upp ögonen och klev upp ur sängen. Sasha vred och vände på sig medan hon skrek: SLUTA!
Jag ruskade om henne ordentligt, men hon vaknade inte. Tillslut blev jag så trött på henne så jag sa:
- Levicorpus SASHA VAKNA!
Och nu vaknade hon. Hon såg ganska lustig ut när hon hängde uppochner och halvsov.
Med ett skrik föll hon tillbaka på sängen igen, sen stönade hon. Vid dethär laget hade alla andra flickorna vaknat.
- Det är lugnt, försökte jag lugna dom. Jag är väldigt bra på att lugna ner folk.
Men plötsligt hördes en röst:
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Det kom nerifrån sällskapsrummet. Alla tjejer sprang ner för trapporna. Där nere stod alla killar också och jag såg det...............
_____________________
*Harry*
Det var hemskt. Nu såg jag hur April och Sasha kom ner. De stirrade på Ron som låg på golvet. Hermione var blek i ansiktet liksom alla andra. Ron var förstenad.
Nu kom Ginny ner. Hon kastade en enda blick på Ron. Sen måste hon stödja sig på Dean som stod bredvid. Jag visste att det var hennes första år och hon var väldigt lättskrämd.
Något ramlade och Ginny rodnade. Hon hade tappat sin dagbok.
- Flytta på dig Mr Finnegan, jag vill se honom.
Ljudet av professor McGonagalls röst gjorde mig en aning lugnare. Hon kunde i allafall fixa Ron till sjukhusfyglen.
_____________
Det var lite

Go Mugglis!

10 nov, 2012 19:11

1 2 3 4 5

Forum > Fanfiction > I will never se you again (SV)

Du får inte svara på den här tråden.