Hemlighetsväktaren
Forum > Fanfiction > Hemlighetsväktaren
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Konstruktiv kritik menar du? Inte särskilt bra på det xD men ska försöka... Vet inte riktigt vad det betyder, men jag menar typ det som man kan göra bättre. Annars är väl kritik som kritik?! Men inga super taskiga saker Haha ja du vet jag ska skriva taskiga saker xD
28 nov, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Konstruktiv kritik menar du? Inte särskilt bra på det xD men ska försöka... Vet inte riktigt vad det betyder, men jag menar typ det som man kan göra bättre. Annars är väl kritik som kritik?! Men inga super taskiga saker Haha ja du vet jag ska skriva taskiga saker xD Ja men förlåt då Du vet ibland misstolkas saker 28 nov, 2012 15:50 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Konstruktiv kritik menar du? Inte särskilt bra på det xD men ska försöka... Vet inte riktigt vad det betyder, men jag menar typ det som man kan göra bättre. Annars är väl kritik som kritik?! Men inga super taskiga saker Haha ja du vet jag ska skriva taskiga saker xD Ja men förlåt då Du vet ibland misstolkas saker Haha
28 nov, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Konstruktiv kritik menar du? Inte särskilt bra på det xD men ska försöka... Vet inte riktigt vad det betyder, men jag menar typ det som man kan göra bättre. Annars är väl kritik som kritik?! Men inga super taskiga saker Haha ja du vet jag ska skriva taskiga saker xD Ja men förlåt då Du vet ibland misstolkas saker Haha Ja hur svarar man på det? 28 nov, 2012 15:52 |
|
tjejigadia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Skrivet av tjejigadia: Konstruktiv kritik menar du? Inte särskilt bra på det xD men ska försöka... Vet inte riktigt vad det betyder, men jag menar typ det som man kan göra bättre. Annars är väl kritik som kritik?! Men inga super taskiga saker Haha ja du vet jag ska skriva taskiga saker xD Ja men förlåt då Du vet ibland misstolkas saker Haha Ja hur svarar man på det? Tja jag tror inte man ska svara xD
28 nov, 2012 15:52 |
|
Queen Boo
Elev |
Du är ju jätebra!
jag är jättecoolig älska mig plz 28 nov, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Tack supersnällt
28 nov, 2012 16:11 |
|
Borttagen
|
ki
7 dec, 2012 16:58 |
|
Borttagen
|
Hej hej! Här kommer nästa kapitel.
Förlåt om det tog tid. Den här är lite längre än vad de brukar vara! Kapitel 3 Varningen ”Jo, öh, vi ska just börja med efterrätten. Det är bara att slå sig ner så ska jag hämta en tallrik till dig.” sa Lily medans hon trollade fram en stol till Dumbledore. ”Åå, nej tack. Jag vill helst inte ha något tack. Jag var för en timme sen på Tre kvastar och åt lite mat där. Jag var hos Godisbaronen också. Jag skulle köpa lite pepparmintspraliner. Jag har några med mig.” Dumbledore tog fram en påse med små, karamell liknande, godisbitar i silver. Han räckte fram dom till Harry som tog emot dem. ”Ååh, Dumbledore. Det behövdes inte.” sa Lily och tog ifrån Harry påsen med en viss oro i blicken. Sirius tyckte det såg väldigt roligt ut, för Harry slängde iväg sin sked efter Lily. ”Harry, man slänger inte skedar på folk.” sa Sirius. Harry blev tydligen arg på Sirius, för han fick tag i Lilys sked och kastade den på Sirius. ”Aj!” kom det från Sirius. ”Hahaha. Ja, så kan det gå Tramptass, ” sa James och tittade från Sirius till Harry. ”Så, Dumbledore vad för er hit en så vacker kväll? Varför är ni inte hemma och vilar?” Alla vände sina blickar mot Dumbledore. Det tog en stund innan Dumbledore svarade, för han höll på att fixa till sitt skägg. ”Jo… för det första James, så är det inte någon lämplig tidpunkt att vara hemma och vila. Speciellt inte efter dom nyheterna jag kommer med. För det andra, så kommer jag hit För Att jag har nyheter som du och Lily nog skulle kunna vara intresserade av.” Alla tittade med en förundrad blick på Dumbledore. Alla väntade på att han skulle fortsätta prata. Men han bara satt där och tittade på Harry med en undersökande blick, så Lily tog till orda. ”Ursäkta mig Dumbledore. Men Vad är det för nyheter som ni vill säga oss?" Dumbledore fortsatte att stirra på Harry ett litet tag till innan han sa: ”Jo… Jag har både goda och dåliga nyheter.” ”Dem goda först antar jag att vi vill höra.” sa Sirius som började tappa tålamodet. Dumbledore tittade på Sirius med en lätt road blick. ”Dem goda är … att hela Hogwarts har fått en grundlig rengörning. Fönstren putsade, mattorna piskade, fängelsehålorna spindelnäts befriade, elevhemsrummen…” Där sprack Sirius. ”OCH VAD ANGÅR DET OSS?!” Skrek Sirius över hela bordet. Harry blev så rädd, så han tappade sitt glas med saft. ”Oj… Harry ta det lite försiktigt, sötnos. Här låt mig torka upp det där.” sa Lily och tittade på Sirius. Sirius blev lite rädd för blicken som Lily gav honom och vände sin uppmärksamhet mot James. ”Nå vad var det du skulle säga Dumbledore?” frågade James. ”Jo. Eftersom att mr Black här värkar ha tappat sitt tålamod”, Dumbledore tittade på Sirius ”så ska jag nog gå till de dåliga nyheterna…(Dumbledore suckade, och hans tonfall blev helt plötsligt allvarlig) Jo som ni alla vet så har vi haft spioner som har givit oss nyheter om Dödsätarna …" ”Ja men det är ju bra.” sa Peter och tittade runt bordet. Ingen sa något utan väntade på Dumbledore. ”Jo det jag skulle säga var att vi har haft spioner som har riskerat sina liv, MEN det har även Voldmort haft. Spioner alltså." ”Ja, det var inte lika bra”, sa Remus, ”Hur kan ni veta det?” ”Jag har lagt märke till att intressant fakta, som ska hållas hemligt för Dödsätarna, har slumpigt ut. Detta är Mycket allvarligt och Mycket farligt. Alla som är med i Fenixorden bör vara försiktiga. Dem har fått veta om alla möjliga möten som vi har haft och de känner till några få medlemmar i orden. Det är därför jag har kommit hit. Jag vill att ni två, James och Lily, att ni ska vara extra försiktiga. Efter som vi vet vad Voldemort vill er. Vi har satt ut några Aurorer. Monsterögat, Alice och Frank Longbottom till exempel." ”Så… så du menar att Dötsätarna känner till våra planer?” frågade Lily helt förskräckt och höll James hårt i handen och karamellerna i andra. ”Nej”, Dumbledore reste sig och gick mot hallen(alla följde efter honom)”, Det är något mycket värre”, Han öppnade ytterdörren," Det jag menar är att någon utav oss är en spion åt Voldemort. Var försiktiga.” Han gick ut genom dörren och försvann ut i den mörka natten. Hoppas ni gillade den 13 dec, 2012 16:48 |
|
Queen Boo
Elev |
Jättebra! du är ju bäst!
jag är jättecoolig älska mig plz 13 dec, 2012 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen