Jag vill gifta mig med...
Forum > Off Topic > Jag vill gifta mig med...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
17 okt, 2012 13:41 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Är gift med vackraste Dini99 ♥
Men min Louis ♥ Och om jag inte var gift med Disa, så Pixie eller EMELESEL ♥
17 okt, 2012 13:54 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av Zmaragd: HAHAHAH Skrivet av MissLollo: Skrivet av Zmaragd: Haha Skrivet av MissLollo: Jag vill gifta mig med typ hela mugglis Samma här ♥ O, yes! It will be Awesome ♥!!
17 okt, 2012 15:52 |
|
Tonks_xD
Elev |
17 okt, 2012 16:23 |
|
Ginny00
Elev |
17 okt, 2012 16:25 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Njaaaa, hon och MissFniss är nog lite för tajta. Men kör hårt! Jag vill gifta mig med typ halva mugglis. :3 Inte den halvan där jag ingår antar jag? Jag är otäck! >:3
17 okt, 2012 16:29 |
|
Tonks_xD
Elev |
17 okt, 2012 16:29 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, just det ... Det var vi ju .... Att jag ens går och drömmer och Zander och Pigg är skamligt. SHAME ON ME! ♥ Lav U.Skrivet av Dramione99: VI ÄR REDAN GIFTA LILLA DU ♥ haha, Jag vill gifta mig med Alexander Ludwig, eller Musse Pigg, eller Erica Potter! ♥ 17 okt, 2012 16:30 |
|
Ginny00
Elev |
17 okt, 2012 16:34 |
|
Tonks_xD
Elev |
17 okt, 2012 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen