Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag har skrivit mer
19 feb, 2011 10:50 |
|
Luna 1
Elev |
19 feb, 2011 11:12 |
|
Borttagen
|
snart lovar det ni är jättesnällaaa
19 feb, 2011 11:29 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Borttagen: snart lovar det ni är jättesnällaaa När är snart ? *Bevakar* Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
19 feb, 2011 16:40 |
|
Borttagen
|
han ramlade över och sen senare sedan så hörde Wilma ett väldigt lågt skrik som ropade:Wilma det är armen sade Petrus.Jag kommer jag hämtar dig med mitt rep sade Wilma hon kände hur törsten och hunger kom smygande men tillslut nådde hon petrus med sitt rep sen drog de upp varandra sedan gick de.sEDAN VArt det morgon och hon vaknade av att Petrus var borta vart var han...
19 feb, 2011 16:45 |
|
jan
Elev |
Spännande gillar slutet !!!
Vart är Petrus ? Mer mer mer Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
19 feb, 2011 16:58 |
|
Borttagen
|
Han var och plockade bär(Petrus kunde ju inte läsa).Wilma sa är det björnbär?
-Ja hurså? -Jo det är så att de är giftiga... -Nej det är de inte är du säker Petrus? ja sa han och gav en till Wilma SOM ÅT DEN SEN HOPPADE HON TILL OCH RAMLADE IHOP hon andades,men var frånvarande -Petrus ropade:HALLÅ WILMA Han visste bara en som kunde bota det felux hete trollkarlen,nu slutades Wilma och andas eller?..... 19 feb, 2011 17:05
Detta inlägg ändrades senast 2011-02-19 kl. 17:16
|
|
jan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Han var och plockade bär(Petrus kunde ju inte läsa).Wilma sa är det björnbär? -Ja hurså? -Jo det är så att de är giftiga... -Nej det är de inte är du säker Petrus? ja sa han och gav en till Wilma SOM ÅT DEN SEN HOPPADE HON TILL OCH RAMLADE IHOP hon andades,men var frånvarande -Petrus ropade:HALLÅ WILMA Han visste bara ens om kunde bota det felux hete trollkarlen,nu slutades Wilma och andas eller?..... Gu vad najs älska den här Fanfiction !!!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
19 feb, 2011 17:10 |
|
Borttagen
|
frågor till jan,fråga 1:vem skriver bäst jag eller Luna 1 du får inte säga jag vet inte och båda,fråga 2:vilkens historias är bäst min eller Luna 1
19 feb, 2011 17:16 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Borttagen: frågor till jan,fråga 1:vem skriver bäst jag eller Luna 1 du får inte säga jag vet inte och båda,fråga 2:vilkens historias är bäst min eller Luna 1 Kan jag få bentäckes tid till i morgon jag vill liksom inte såra någon Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
19 feb, 2011 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen