torka aldrig tårar utan handskar
Forum > Off Topic > torka aldrig tårar utan handskar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
20 okt, 2012 19:57 |
|
Ipsum
Elev |
20 okt, 2012 20:23 |
|
Lou4U
Elev |
Paul äger! Han har dock världens fulaste hår.. XD
20 okt, 2012 23:07 |
|
KarinLovisa
Elev |
Det är verkligen både hemskt och vackert, ser fram emot när vi tittar på det på måndag Lilli och Lou4U!
20 okt, 2012 23:21 |
|
Ginny00
Elev |
Ska se avsnitt två idag..
21 okt, 2012 10:48 |
|
scarhead
Lärare |
Hade tänkt se det men sedan så tänkte jag NOPE behöver inte en ny serie som vrider mitt hjärta så det gör ont och krossas
21 okt, 2012 11:00 |
|
Borttagen
|
Finns den på SVTPlay? Skulle vilja se den
21 okt, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Finns den på SVTPlay? Skulle vilja se den Ja, det gör den! Varje avsnitt ligger uppe i trettio dagar, så skynda dig till SVT play du! 21 okt, 2012 16:15 |
|
Ginny00
Elev |
Har sett båda avsnitten nu
Fast boken är sjukt mycket snuskigare än filmen.. 21 okt, 2012 16:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Finns den på SVTPlay? Skulle vilja se den Ja, det gör den! Varje avsnitt ligger uppe i trettio dagar, så skynda dig till SVT play du! Okej ska försöka hinna se dom 21 okt, 2012 17:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen