Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

det kom ett brev...!!

Forum > Harry Potter > det kom ett brev...!!

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
-Patronus-
Elev

Avatar


Åh, vad coolt!! Jag skickade ett brev till henne för ca ett halvår sedan och hoppas att hon svarar


Skrivet av DobbyLovesVoldemort:
fett ful handstil hon har

Brevet var skrivet på datorn?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

9 okt, 2012 17:39

Smajli
Elev

Avatar


AWESOME!

11 okt, 2012 16:44

joel9324
Elev

Avatar


OMG I HAVE TO WRITE HER A LETTER NOW AND BEING JUST OVERLOADED WITH ASDFGHJKL;;;;!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

11 okt, 2012 17:01

Boba
Elev

Avatar


Coolt!

11 okt, 2012 17:03

Borttagen

Avatar


Coooooooooooooooooooolt!!!!!!!

11 okt, 2012 17:16

Dream
Elev

Avatar

+1


OHHHH! Du är väldigt lyckligt lottad tjejen! Grattis, det är ju helt sjukt stort ju ^^ Är jätteglad för din skull, måste kännas riktigt bra, eller det största positiva superlativet vi kan komma på får nog platsa där ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

11 okt, 2012 17:27

Detta inlägg ändrades senast 2013-06- 9 kl. 23:16
Antal ändringar: 1

emmasagman
Elev

Avatar


what?!??!?!

11 okt, 2012 17:35

RowenaR
Elev

Avatar


OMH!

It's my life, it's now or never. I ain't gonna live forever, I just wanna live while I'm alive https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F68%2F1ywD.gif[URL=http://www.picasion.com/glitter-maker/]www.picasion.com[/URL

11 okt, 2012 18:24

rosea
Elev

Avatar


SKRIV.TILL.MIG.PÅ.UGGLEPOST.VAD.SOM.STOD.

På svenska helst, jag går bara i fyran så jag fattar inte allt. faktum är att jag fattar ingenting.

TEBAKS IGEN

11 okt, 2012 18:40

kakan42
Elev

Avatar


OOMMGG!!!!!!!!!! Lyllos!!!!!

11 okt, 2012 20:53

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > det kom ett brev...!!

Du får inte svara på den här tråden.