Black Veil Brides
Forum > Off Topic > Black Veil Brides
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
parkinson123
hahah yes it was me with the filt ^^ Åh, tänk att vi stog så nära varandra utan att ens själva märka det, haha. ååhh haha, kände mig också sådär blyg och nervös när jag träffade dem, så sjukt pinsamt, men försöker trösta mig själv med att de väldigt troligt är vana vid det. ^^ Har svårt att komma ihåg ens vad alla sa till mig, förutom att Christian frågade hur jag mådde, samma med Jake, men annars är det nästan helt blankt, jag var så i chock haha. Men ja, jag skulle också väldigt gärna få återuppleva hela kvällen. 4 dec, 2013 20:17 |
|
parkinson123
Elev |
Skrivet av Borttagen: parkinson123 hahah yes it was me with the filt ^^ Åh, tänk att vi stog så nära varandra utan att ens själva märka det, haha. ååhh haha, kände mig också sådär blyg och nervös när jag träffade dem, så sjukt pinsamt, men försöker trösta mig själv med att de väldigt troligt är vana vid det. ^^ Har svårt att komma ihåg ens vad alla sa till mig, förutom att Christian frågade hur jag mådde, samma med Jake, men annars är det nästan helt blankt, jag var så i chock haha. Men ja, jag skulle också väldigt gärna få återuppleva hela kvällen. Haha, ja ♥ hoppas verkligen att dem kommer tillbaka snart som de sa! Saknar det så mycket redan lordskalle Alla får ju ha sina egna personliga åsikter, men måste bara påpeka att Black Veil Brides aldrig har påstått att de tillhör Metal genren. Vilket alla metal fans fått för sig då de blev pissed of pga att BVB vunnit massa pris framför metalband. ![]()
5 dec, 2013 06:22 |
|
Pureblood23
Elev |
[i]Ursäkta att jag tar upp gammal tråd, men Ah
Jag ska åka till deras konsert i Danmark den 29/03 2015 men kan inte hitta VIP/M&G biljetter 6 jan, 2015 18:51 |
|
Borttagen
|
omg älskar dom!! men kan inte gå på deras konsert and that breaks my heart D':
1 mar, 2015 12:30 |
|
stellaa
Elev |
varför åker dom till typ 500000 olika städer i tyskland och EN jävla stad i sverige? som ligger typ 6-8 timmar härifrån ;_;
så jävla sur och ledsen, vill se dom igen ju. såg dom i höstas dock, bättre än ingen gång alls ♥ ![]() 2 mar, 2015 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen