mitt brev
Forum > Harry Potter > mitt brev
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
saganda
Elev |
Jag förväntar mig ett brev med en ursäkt för att jag fått vänta tre år när väl nästa läsår börjar
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 4 okt, 2012 19:32 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
4 okt, 2012 19:32 |
|
Piggelin
Elev |
Ska fixa ett riktigt fint brev till min bror när han fyller 11
4 okt, 2012 20:03 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Kul! HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 4 okt, 2012 20:26 |
|
Piggelin
Elev |
4 okt, 2012 20:30 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Ja, precis! Undra hur han skulle känna då...xD HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 4 okt, 2012 20:31 |
|
Vildvittra
Elev |
Tralalalala, mitt brev är 10 år försenat.
Ugglorna är verkligen sega "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 okt, 2012 21:54 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Vildvittra:
Tralalalala, mitt brev är 10 år försenat. Ugglorna är verkligen sega Haha!! aa, bara lite, men det kommer nog snart!? 4 okt, 2012 21:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av kakan42:
Skrivet av Vildvittra: Tralalalala, mitt brev är 10 år försenat. Ugglorna är verkligen sega Haha!! aa, bara lite, men det kommer nog snart!? Precis, inte alls mycket försenat.....vem vet jag kanske kommer in på någon riktigt fin trollkarlskola och där börjar man lite senare ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 okt, 2012 21:57 |
|
MissWentz
Elev |
4 okt, 2012 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen