Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag kom på en sak.

Forum > Harry Potter > Jag kom på en sak.

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skulle väl bli som den var när du tog kortet?
Men jag har tänkt på en anann sak.
Moody borde ju ha kunnat se bogartar med sitt magiska öga?


Jaa som vi sa innan borde han kunna ge en beskrivning


jaha, haha. Orkade inte läsa alla inlägg

28 dec, 2011 22:11

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Jag kom på en sak.

Du får inte svara på den här tråden.