Harry Potter på norska
Forum > Harry Potter > Harry Potter på norska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Katla: HaHa! "Galtwart" och "Professor McSnurp" Jag hatar Harry Potter dubbat, dom har så fjantiga röster! Att titta på Harry Potter med svenskt röst är lidande ..
6 jan, 2012 18:09 |
|
bluebirdflies
Elev |
Tom Venster? XD Kommunist??
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 6 jan, 2012 18:17 |
|
Mahoqny
Elev |
~Toujours pur~ 6 jan, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Alltså haha
Skratt ♥ 6 jan, 2012 19:30 |
|
Borttagen
|
Haha älskar översättningen x)
Om man skriver Neville longbottom på google översätt blirre Neville longballe xD 6 jan, 2012 19:40 |
|
SagaS
Elev |
6 jan, 2012 20:43 |
|
bluebirdflies
Elev |
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 6 jan, 2012 20:45 |
|
SagaS
Elev |
6 jan, 2012 21:19 |
|
Ginny_Power
Elev |
6 jan, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Ååå, det här räddade min kväll. Skrattade ihjäl mig. Speciellt på alla kreativa namn...
6 jan, 2012 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen