känslan av att bli Master of Death
Forum > Mugglarportalen > känslan av att bli Master of Death
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Skrivet av Voldy0000: det är väll inget att säga hehe till, eller???? Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: ingen är i som är i så hög rank för det är bara några få som är master of Mugglis så.... Men du kan Altid fråga Erfa XD Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: nix ingen myt det är master of Mugglis Jag vet den känslan, det sägs att det finns en rank för 100000 inlägg men det kanske bara är en myt jag vet men jag menar 100 000 inte 10 000 alltså tar det en stund att komma till den ranken hehe 4 okt, 2012 20:28 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: det är väll inget att säga hehe till, eller???? Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: ingen är i som är i så hög rank för det är bara några få som är master of Mugglis så.... Men du kan Altid fråga Erfa XD Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: nix ingen myt det är master of Mugglis Jag vet den känslan, det sägs att det finns en rank för 100000 inlägg men det kanske bara är en myt jag vet men jag menar 100 000 inte 10 000 alltså tar det en stund att komma till den ranken hehe jag vet inte...jag bara sa detxD The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 4 okt, 2012 20:29 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Voldy0000: ok, men inget spam här nu då Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: det är väll inget att säga hehe till, eller???? Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: ingen är i som är i så hög rank för det är bara några få som är master of Mugglis så.... Men du kan Altid fråga Erfa XD Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: nix ingen myt det är master of Mugglis Jag vet den känslan, det sägs att det finns en rank för 100000 inlägg men det kanske bara är en myt jag vet men jag menar 100 000 inte 10 000 alltså tar det en stund att komma till den ranken hehe jag vet inte...jag bara sa detxD 4 okt, 2012 20:30 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: ok, men inget spam här nu då Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: det är väll inget att säga hehe till, eller???? Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: ingen är i som är i så hög rank för det är bara några få som är master of Mugglis så.... Men du kan Altid fråga Erfa XD Skrivet av viktor: Skrivet av Voldy0000: nix ingen myt det är master of Mugglis Jag vet den känslan, det sägs att det finns en rank för 100000 inlägg men det kanske bara är en myt jag vet men jag menar 100 000 inte 10 000 alltså tar det en stund att komma till den ranken hehe jag vet inte...jag bara sa detxD ok! The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 4 okt, 2012 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen