Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

känslan av att bli Master of Death

Forum > Mugglarportalen > känslan av att bli Master of Death

1 2 3 4
Användare Inlägg
viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Voldy0000:
Jag vet den känslan, det sägs att det finns en rank för 100000 inlägg men det kanske bara är en myt
nix ingen myt det är master of Mugglis

jag vet men jag menar 100 000 inte 10 000
alltså tar det en stund att komma till den ranken
ingen är i som är i så hög rank för det är bara några få som är master of Mugglis så.... Men du kan Altid fråga Erfa XD

hehe
det är väll inget att säga hehe till, eller????

4 okt, 2012 20:28

Voldy0000
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Voldy0000:
Jag vet den känslan, det sägs att det finns en rank för 100000 inlägg men det kanske bara är en myt
nix ingen myt det är master of Mugglis

jag vet men jag menar 100 000 inte 10 000
alltså tar det en stund att komma till den ranken
ingen är i som är i så hög rank för det är bara några få som är master of Mugglis så.... Men du kan Altid fråga Erfa XD

hehe
det är väll inget att säga hehe till, eller????

jag vet inte...jag bara sa detxD

The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away.

4 okt, 2012 20:29

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Voldy0000:
Jag vet den känslan, det sägs att det finns en rank för 100000 inlägg men det kanske bara är en myt
nix ingen myt det är master of Mugglis

jag vet men jag menar 100 000 inte 10 000
alltså tar det en stund att komma till den ranken
ingen är i som är i så hög rank för det är bara några få som är master of Mugglis så.... Men du kan Altid fråga Erfa XD

hehe
det är väll inget att säga hehe till, eller????

jag vet inte...jag bara sa detxD
ok, men inget spam här nu då

4 okt, 2012 20:30

Voldy0000
Elev

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Voldy0000:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Voldy0000:
Jag vet den känslan, det sägs att det finns en rank för 100000 inlägg men det kanske bara är en myt
nix ingen myt det är master of Mugglis

jag vet men jag menar 100 000 inte 10 000
alltså tar det en stund att komma till den ranken
ingen är i som är i så hög rank för det är bara några få som är master of Mugglis så.... Men du kan Altid fråga Erfa XD

hehe
det är väll inget att säga hehe till, eller????

jag vet inte...jag bara sa detxD
ok, men inget spam här nu då

ok!

The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away.

4 okt, 2012 20:31

1 2 3 4

Forum > Mugglarportalen > känslan av att bli Master of Death

Du får inte svara på den här tråden.