Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag trodde jag hade dig som i en liten ask

Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask

1 2 3 4 5 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Winny Geasley
Elev

Avatar


Det är grymt skoj att veta att så många tycker om min fanfiction !!

26 sep, 2012 20:02

95mas
Elev

Avatar


Awesome

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg Alltid Redo. Läs min FF "Den bortglömde marodören"

26 sep, 2012 20:14

Borttagen

Avatar


ok vad roligt . hur gör man en fanfiction kan killar ochså göra det eller.

26 sep, 2012 20:15

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ok vad roligt . hur gör man en fanfiction kan killar ochså göra det eller.
Ja du klickar på fanfiction sen drar du ner tills det kommer fram sådana där vita fält som man kan skriva i. Det är samma sak som att göra en forumstråd helt enkelt! Vet inte om du förstod, menmen...

Skrivet av 95mas:
Awesome
Tack! Jättesnällt!

26 sep, 2012 20:19

Borttagen

Avatar


Bra!!

Saaaam! D: Fy på dig!

26 sep, 2012 22:41

Victor Wood
Elev

Avatar


Bra

27 sep, 2012 17:11

Winny Geasley
Elev

Avatar


Tacktack!!

27 sep, 2012 17:15

Borttagen

Avatar


När kommer nästa kapitel

27 sep, 2012 18:54

Winny Geasley
Elev

Avatar


Jag tror att det kommer ett kapitel imorgon

27 sep, 2012 20:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Jag tror att det kommer ett kapitel imorgon


Ja!!!!!!

27 sep, 2012 21:26

1 2 3 4 5 ... 7 8 9

Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask

Du får inte svara på den här tråden.