Du på Harry Potter-plats
Forum > Harry Potter > Du på Harry Potter-plats
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Train
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Train: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Ska till London nästa år och jag hoppas att dem har kvar Plattform 9 3/4 skylten för jag har hört att dem tydligen har tagit bort den eller har satt dit något annat. ____________________________________________ Pigfarts is real! NEEEJ DEN FÅR INTE FÖRSVINNA!!! Jag var där förra helgen, då fanns den och det stod inga skyltar eller så om förändring, så tror inte den ska bort! YES! Va bra! Tack för infon! _________________________________________ Pigfarts is real! Inga problem alls! Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Train: Skrivet av tjejigadia: Skrivet av Borttagen: Ska till London nästa år och jag hoppas att dem har kvar Plattform 9 3/4 skylten för jag har hört att dem tydligen har tagit bort den eller har satt dit något annat. ____________________________________________ Pigfarts is real! NEEEJ DEN FÅR INTE FÖRSVINNA!!! Jag var där förra helgen, då fanns den och det stod inga skyltar eller så om förändring, så tror inte den ska bort! Åååh tack så mycket, du fick mitt hjärta att slå normalt igen xD Haha, skönt! Åh, awesome!
26 sep, 2012 19:09 |
|
Amaia lovegood
Elev |
L.Y.L.L.O.S! Själv har jag varit på HP world men är för feg för att lägga upp bilder på internet Mwihihihihi ^^
26 sep, 2012 19:14 |
|
Train
Elev |
Skrivet av Amaia lovegood: L.Y.L.L.O.S! Själv har jag varit på HP world men är för feg för att lägga upp bilder på internet Mwihihihihi ^^ Haha okej.
26 sep, 2012 19:15 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Train: jag kanske ska dit nästas år...Skrivet av Amaia lovegood: L.Y.L.L.O.S! Själv har jag varit på HP world men är för feg för att lägga upp bilder på internet Mwihihihihi ^^ Haha okej. 26 sep, 2012 19:16 |
|
Train
Elev |
Skrivet av Lisen563: Skrivet av Train: jag kanske ska dit nästas år... Skrivet av Amaia lovegood: L.Y.L.L.O.S! Själv har jag varit på HP world men är för feg för att lägga upp bilder på internet Mwihihihihi ^^ Haha okej. ALLTSÅ GAAAAH, SLUTAAA
26 sep, 2012 19:20 |
|
Amaia lovegood
Elev |
Hihi
Det var underbart! MEN jag kan trösta dig med att det var en timmes kö till ALLT och att affärerna var 50 % fyllda med skit. Ska bli miljonär och fixa ett nytt Harry Potter world OwO (my dream future... Train
26 sep, 2012 19:21 |
|
Train
Elev |
Skrivet av Amaia lovegood: Men i alla fall!! DU VAR JU DÄR. Oooh gör det, så får jag gå in gratis? Hihi Det var underbart! MEN jag kan trösta dig med att det var en timmes kö till ALLT och att affärerna var 50 % fyllda med skit. Ska bli miljonär och fixa ett nytt Harry Potter world OwO (my dream future...
26 sep, 2012 19:22 |
|
Amaia lovegood
Elev |
Skrivet av Train: Skrivet av Amaia lovegood: Men i alla fall!! DU VAR JU DÄR. Oooh gör det, så får jag gå in gratis? Hihi Det var underbart! MEN jag kan trösta dig med att det var en timmes kö till ALLT och att affärerna var 50 % fyllda med skit. Ska bli miljonär och fixa ett nytt Harry Potter world OwO (my dream future... Haha absolut ;D
26 sep, 2012 19:24 |
|
Train
Elev |
Skrivet av Amaia lovegood: Skrivet av Train: Skrivet av Amaia lovegood: Men i alla fall!! DU VAR JU DÄR. Oooh gör det, så får jag gå in gratis? Hihi Det var underbart! MEN jag kan trösta dig med att det var en timmes kö till ALLT och att affärerna var 50 % fyllda med skit. Ska bli miljonär och fixa ett nytt Harry Potter world OwO (my dream future... Tackar tackar Haha absolut ;D
26 sep, 2012 19:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen