Ron Weasleys liv efter striden [sv]
Forum > Fanfiction > Ron Weasleys liv efter striden [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av rosea: MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER mer kommer,men tjata inte,jag blir stressad 9 okt, 2012 14:22 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av rosea: MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER mer kommer,men tjata inte,jag blir stressad Sorry, men detta verkar bli en JÄTTEBRA berättelse/novell TEBAKS IGEN 9 okt, 2012 14:27 |
|
Borttagen
|
9 okt, 2012 14:29 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av rosea: Skrivet av Borttagen: Skrivet av rosea: MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER mer kommer,men tjata inte,jag blir stressad Sorry, men detta verkar bli en JÄTTEBRA berättelse/novell tack ♥,men som i första inlägget,jag blir stressad,du kan annars skriva andra saker Ok, SUPERBRA NOVELL! TEBAKS IGEN 9 okt, 2012 14:30 |
|
Ginny00
Elev |
Hmm.
Ledsen att jag behöver låta så tråkig, så jag börjar med det positiva. Du har en enorm skrivarglädje. Du verkar gilla det här, och det är alltid det viktigaste. Men det var antingen en svenskalektion du missade, eller så var du för ivrig, för du har glömt skiljetecken. Punkt, kommatecken. Viktigt, viktigt. Ta dig gärna tid och beskriv lite. Att du vill komma framåt är tyvärr ingen ursäkt, det lärde jag mig när jag skrev min första berättelse Men du har en enorm glädje i det här och jag tror absolut att det kan bli så otroligt bra. ♥ Skrivarkramar. 9 okt, 2012 15:12 |
|
ella potter
Elev |
9 okt, 2012 15:46 |
|
RowenaR
Elev |
Super! Men som Ginny00 sa måste du tänka mer på skiljetecken.
Bevakar It's my life, it's now or never. I ain't gonna live forever, I just wanna live while I'm alive [URL=http://www.picasion.com/glitter-maker/]www.picasion.com[/URL
9 okt, 2012 16:05 |
|
tjejigadia
Elev |
9 okt, 2012 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen