Femte året
Forum > Fanfiction > Femte året
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Twiie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twiie: En rolig och intressant handling. Sen är det några osammanhängande meningar, några slarvfel, några stavfel och kanske något mycket dialoger. Men bevakar. :3 Hoppas du inte har något emot konstruktiv kritik ;s TACK Haha, bra. Kom att tänka på det nu. Så det är inte så jätte viktigt, men det hade varit roligare att läsa med något mer beskrivande text ;p Sorry om jag är på xd haha men det är lugnt, nästa kapitel blir nog mer beskrivande 22 sep, 2012 14:20 |
|
Twiie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twiie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twiie: En rolig och intressant handling. Sen är det några osammanhängande meningar, några slarvfel, några stavfel och kanske något mycket dialoger. Men bevakar. :3 Hoppas du inte har något emot konstruktiv kritik ;s TACK Haha, bra. Kom att tänka på det nu. Så det är inte så jätte viktigt, men det hade varit roligare att läsa med något mer beskrivande text ;p Sorry om jag är på xd haha men det är lugnt, nästa kapitel blir nog mer beskrivande Kul :3
22 sep, 2012 14:22 |
|
MissFniss
Elev |
22 sep, 2012 14:40 |
|
Borttagen
|
22 sep, 2012 14:43 |
|
viktor
Elev |
jag håller med till 100000000000000000000000000000000000000000000000%XD
22 sep, 2012 14:44 |
|
MissFniss
Elev |
22 sep, 2012 14:46 |
|
Lida
Elev |
Jättebra, bevakar
22 sep, 2012 14:51 |
|
Borttagen
|
22 sep, 2012 14:54 |
|
Lida
Elev |
22 sep, 2012 14:54 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: awsomeTACK som sagt det kommer mer imorgon 22 sep, 2012 15:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen