Rowling = En häxa?
Forum > Harry Potter > Rowling = En häxa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: Ja, självklart Skrivet av Borttagen: SJÄLVKLART. J.K. är ju en författare i trollkarlsvärlden, hon är bara den första som dokumenterar Harry Potters liv! ^^ Det är ju bara mugglarna som tror att hon har hittat på allt of course! och anledningen till att fortsättningen om harrys liv inte har kommit är att trolldomsministeriet förbjöd henne att ge ut den för att hon hade avslöjat dem för mugglarvärlden. 19 sep, 2012 17:00 |
|
Colloshoo
Elev |
19 sep, 2012 17:54 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: SJÄLVKLART. J.K. är ju en författare i trollkarlsvärlden, hon är bara den första som dokumenterar Harry Potters liv! ^^ Det är ju bara mugglarna som tror att hon har hittat på allt of course! och anledningen till att fortsättningen om harrys liv inte har kommit är att trolldomsministeriet förbjöd henne att ge ut den för att hon hade avslöjat dem för mugglarvärlden. Ni börjar få mig att tro det! Jaja, jag är en liten naiv tioåring, så varför inte! Och jag har ju fortfarande hoppet om att få komma in på Hogwarts! >.< TEBAKS IGEN 19 sep, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av rosea: Jag är på Hogwarts nu! ^^Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: SJÄLVKLART. J.K. är ju en författare i trollkarlsvärlden, hon är bara den första som dokumenterar Harry Potters liv! ^^ Det är ju bara mugglarna som tror att hon har hittat på allt of course! och anledningen till att fortsättningen om harrys liv inte har kommit är att trolldomsministeriet förbjöd henne att ge ut den för att hon hade avslöjat dem för mugglarvärlden. Ni börjar få mig att tro det! Jaja, jag är en liten naiv tioåring, så varför inte! Och jag har ju fortfarande hoppet om att få komma in på Hogwarts! >.< De skaffade internet hit för ett par årsen. Ohyeah 19 sep, 2012 19:03 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av rosea: Jag är på Hogwarts nu! ^^Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: SJÄLVKLART. J.K. är ju en författare i trollkarlsvärlden, hon är bara den första som dokumenterar Harry Potters liv! ^^ Det är ju bara mugglarna som tror att hon har hittat på allt of course! och anledningen till att fortsättningen om harrys liv inte har kommit är att trolldomsministeriet förbjöd henne att ge ut den för att hon hade avslöjat dem för mugglarvärlden. Ni börjar få mig att tro det! Jaja, jag är en liten naiv tioåring, så varför inte! Och jag har ju fortfarande hoppet om att få komma in på Hogwarts! >.< De skaffade internet hit för ett par årsen. Ohyeah Åh, så bra! TEBAKS IGEN 19 sep, 2012 19:11 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av rosea: Skrivet av Borttagen: Skrivet av rosea: Jag är på Hogwarts nu! ^^Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: SJÄLVKLART. J.K. är ju en författare i trollkarlsvärlden, hon är bara den första som dokumenterar Harry Potters liv! ^^ Det är ju bara mugglarna som tror att hon har hittat på allt of course! och anledningen till att fortsättningen om harrys liv inte har kommit är att trolldomsministeriet förbjöd henne att ge ut den för att hon hade avslöjat dem för mugglarvärlden. Ni börjar få mig att tro det! Jaja, jag är en liten naiv tioåring, så varför inte! Och jag har ju fortfarande hoppet om att få komma in på Hogwarts! >.< De skaffade internet hit för ett par årsen. Ohyeah Åh, så bra! Åh ska du gå på Yggdrasil? 19 sep, 2012 19:14 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av rosea: Skrivet av Borttagen: Skrivet av rosea: Jag är på Hogwarts nu! ^^Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: SJÄLVKLART. J.K. är ju en författare i trollkarlsvärlden, hon är bara den första som dokumenterar Harry Potters liv! ^^ Det är ju bara mugglarna som tror att hon har hittat på allt of course! och anledningen till att fortsättningen om harrys liv inte har kommit är att trolldomsministeriet förbjöd henne att ge ut den för att hon hade avslöjat dem för mugglarvärlden. Ni börjar få mig att tro det! Jaja, jag är en liten naiv tioåring, så varför inte! Och jag har ju fortfarande hoppet om att få komma in på Hogwarts! >.< De skaffade internet hit för ett par årsen. Ohyeah Åh, så bra! Åh ska du gå på Yggdrasil? Åh, är det den skandinaviska skolan? Först trodde jag det var Durmstrang, men oj vad lättad jag blev nu, eftersom att på Durmstrang håller de på med svartmagi TEBAKS IGEN 19 sep, 2012 19:18 |
|
EMELESEL
Elev |
19 sep, 2012 19:23 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av EMELESEL: rosea Jaao, en av dem iallafall. Hehe, jag känner att vi håller på att gå lite off topic här. xD Ja, kanske det. Haha! TEBAKS IGEN 19 sep, 2012 19:26 |
|
Kintsugi
Prefekt |
De där tankarna är igenkännbara. Har själv haft stunder när jag ställt mig frågan om JK Rowling upplevt en värld likt den - inte alls med samma människor eller händelser men att hon fick den grundliga inspirationen därifrån och sedan hittade på hela grejen med Harry vs Voldemort tyyyp. Hahaha fast man har ju snabbt knuffat undan tankarna och fokuserat på något mer relevant efteråt.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 sep, 2012 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen