Choklad ...?
Forum > Off Topic > Choklad ...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GredForge
Elev |
Choklad är banne mig det godaste godiset kvinna/man! O.o
Neither one can live if the other survives 12 feb, 2011 23:11 |
|
EMELESEL
Elev |
13 feb, 2011 09:16 |
|
mitchan
Lärare |
h*n sa väl just att lakrits är gott, godare än choklad, och du svarar med att du "håller med" om att lakrits inte är nån höjdare? );
![]()
13 feb, 2011 15:03 |
|
EMELESEL
Elev |
jag gillar inte lakrits!
13 feb, 2011 16:49 |
|
Josie Malfoy
Elev |
jag gillar salt lakris, söt är inte så gott...
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 13 feb, 2011 16:52 |
|
EMELESEL
Elev |
jag gillar ingen lakrits
13 feb, 2011 16:53 |
|
Ginnyy
Elev |
13 feb, 2011 17:11 |
|
EMELESEL
Elev |
UÄCK! HUR KAN MAN ÄTA CHOKLAD!?
13 feb, 2011 17:21 |
|
Ginnyy
Elev |
13 feb, 2011 17:23 |
|
EMELESEL
Elev |
det ända skälet till att jag skulle äta det var om jag träffade en dementor, fy, tänk om jag träffar en dementor! då måste jag äta choklad 13 feb, 2011 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen