Läser HP 3 på engelska
Forum > Harry Potter > Läser HP 3 på engelska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bullen289
Elev |
håller med!
13 sep, 2012 22:58 |
|
Memoria
Elev |
hursomhelst tycker jag att den sveska versionen (iaf 1) är lite lost in translation (men har bara läst 1 och 3 på svenska för lååååång tid sen)
15 sep, 2012 23:07 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte, jag har bara läst böckerna på svenska
15 sep, 2012 23:23 |
|
me.
Elev |
Engelska är mycket bättre tycker jag. J.K skriver så grymt bra
16 sep, 2012 08:05 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen