Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Läser HP 3 på engelska

Forum > Harry Potter > Läser HP 3 på engelska

1 2 3 4
Användare Inlägg
bullen289
Elev

Avatar


håller med!

13 sep, 2012 22:58

Memoria
Elev

Avatar


hursomhelst tycker jag att den sveska versionen (iaf 1) är lite lost in translation (men har bara läst 1 och 3 på svenska för lååååång tid sen)

15 sep, 2012 23:07

Borttagen

Avatar


Jag vet inte, jag har bara läst böckerna på svenska

15 sep, 2012 23:23

me.
Elev

Avatar


Engelska är mycket bättre tycker jag. J.K skriver så grymt bra

16 sep, 2012 08:05

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Läser HP 3 på engelska

Du får inte svara på den här tråden.