Harry Potter och Twilight , skillnad?
Forum > Harry Potter > Harry Potter och Twilight , skillnad?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Varför få skit? Visst, jag "avskyr" Twilight men varför kasta all hat på dem som gör det? Alla får ju tycka om precis vad dem vill.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 sep, 2012 16:32 |
|
jedward lover <3
Elev |
asså dem som gillar jedward är det enligt många töntigt för att jedward är vad dem är, annorlunda dem i min klass gillar inte dem men jag bryr mig inte och jag är inte mobbad och så ska alla hp fans och jag också göra inte bry oss för om nån säger:men gud vad töntigt att du gillar harry potter jag gillar twilight säg så här japp jag gillar harry potter och jag är stolt över det!!
Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 20 sep, 2012 18:34 |
|
Colloshoo
Elev |
här är hp coolt och twilight mindre coolt. Skulle dock inte gilla twilight även om det hade ansetts coolt
20 sep, 2012 18:40 |
|
pewety2
Elev |
håller med asså harry potter är lixom coolt
20 sep, 2012 19:42 |
|
Ellociraptor
Elev |
Jag vill minnas att när man gick i högstadiet var alla som läste lite töntiga, så oavsett vad man gillar är det nog kört.
21 sep, 2012 13:25 |
|
rosea
Elev |
Jag tycker inte det är någon skillnad, båda är ju typ övernaturligt
TEBAKS IGEN 21 sep, 2012 14:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen