Vilken av spökerna??
Forum > Harry Potter > Vilken av spökerna??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Helena Ravenclaw, tror jag ... Fast hon verkar lite "moody". Men jag tar nog ändå henne, eftersom jag är tjej och vill vara ett kvinnligt spöke. Annars skulle jag nog ha sagt Nästan Huvudlöse Nick, eftersom han verkar mysig och trevlig.
14 sep, 2012 15:23 |
|
LauraTree
Elev |
14 sep, 2012 15:27 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
14 sep, 2012 15:47 |
|
VattenBlå
Elev |
14 sep, 2012 15:54 |
|
Irah
Elev |
14 sep, 2012 15:56 |
|
Spiderpig
Elev |
Sir Nicholas
~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 14 sep, 2012 15:56 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag gillar Blodiga Baronen bäst ^^
men jag skulle inte vilja vara honom ^^ hm jag vet inte de spökena jag gillar är så sorgsna xD men jag kan vara Peeves även om han är poltegizer ^^ ![]()
14 sep, 2012 15:58 |
|
Minihäst
Elev |
Helena Rawenclaw!
another day, another slay 14 sep, 2012 16:04 |
|
96hpevanescence
Elev |
Alltså.... huvudlöse Nick är mitt favoritspöke
Men jag skulle nog vilja vara Murtle, det verkar vara urmysigt att bo i en toalett
14 sep, 2012 16:27 |
|
lusianna
Elev |
Jag vill inte vara nån men den jag tycker bäst om är myrtel
Lusianna 14 sep, 2012 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen