Asg. <3
Forum > Harry Potter > Asg. <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Om ni vill ha några riktigt dåliga kan ni fråga mig! Jag är expert på sjuk humor.
Några exempel på min extremt braiga fantasi: Alla barnen åt räksmörgås utom Neville, för han var en makrill! Alla barnen åt choklad utom Draco, för han var allergisk! Jag skrattar iallafall varje gång jag säger dom! Det är typ själva vitsen att det inte rimmar.... ♏︎ 11 feb, 2011 20:28
Detta inlägg ändrades senast 2011-02-12 kl. 15:49
|
|
GredForge
Elev |
Skrivet av Katla: Om ni vill ha några riktigt dåliga kan ni fråga mig! Jag är expert på sjuk humor. Några exempel på min extremt braiga fantasi: Alla barnen åt räksmörgås utom Neville, för han var en makrill! Alla barnen åt choklad utom Draco, för han var allergisk! Jag skrattar iallafall varje gång jag säger dom! Det är typ själva vitsen att det innte rimmar.... Åh jag har den perfekta när man är trött och flummig. "Alla barnen lekte på ängen förutom Åke för han va en traktor " Omg den är så tråkig men när man är trött alltså.. illa. Neither one can live if the other survives 11 feb, 2011 20:33 |
|
Snövinge
Elev |
Skrivet av Katla: Alla barnen åt räksmörgås utom Neville, för han var en makrill! Alla barnen åt choklad utom Draco, för han var allergisk! ASG! Det där är min humor! Eller så är det bara för att jag är trött, men det var iaf kul! ♥ ![]() We are all wizards. Even Ron. 11 feb, 2011 21:18 |
|
Josie Malfoy
Elev |
asg
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 11 feb, 2011 21:22 |
|
parkinson123
Elev |
Skrivet av Katla: Alla barnen åt räksmörgås utom Neville, för han var en makrill! Alla barnen åt choklad utom Draco, för han var allergisk! Jag skrattar iallafall varje gång jag säger dom! Det är typ själva vitsen att det innte rimmar.... HAHA, sånt där kan jag skratta åt i flera timmar. . . . ska sova med en kompis inatt .. och det kommer inte båda gott, ska dra upp dem här vitsarna för henne .... om jag vågar ... kommer inte knna sluta tjuta av skratt x3 ♥ ![]()
12 feb, 2011 09:34 |
|
leumas vän
Elev |
Jag tror inte att katten Nilsson gillar trampoliner http://www.youtube.com/watch?v=-LcUWDytwRA&feature=related
12 feb, 2011 11:39 |
|
parkinson123
Elev |
12 feb, 2011 14:10 |
|
Black
Elev |
12 feb, 2011 15:04 |
|
Långstrumpa
Elev |
haha xD
5 jan, 2012 11:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen