Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Alla som håller med mig...

Forum > Mugglarportalen > Alla som håller med mig...

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Mugglis är mycket bättre än Facebook. Jag tycker man kan lägga ner Facebook pga av alla stationer de har slösat pengar på, som dessutom slösar mer energi en en hel småstad. Fruktansvärt slöseri med pengar och energi.

24 okt, 2012 09:28

Queen Boo
Elev

Avatar


Självklart!!!

jag är jättecoolig älska mig plz

24 okt, 2012 13:12

1 2 3 4

Forum > Mugglarportalen > Alla som håller med mig...

Du får inte svara på den här tråden.