Alla som håller med mig...
Forum > Mugglarportalen > Alla som håller med mig...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mugglis är mycket bättre än Facebook. Jag tycker man kan lägga ner Facebook pga av alla stationer de har slösat pengar på, som dessutom slösar mer energi en en hel småstad. Fruktansvärt slöseri med pengar och energi.
24 okt, 2012 09:28 |
|
Queen Boo
Elev |
Självklart!!!
jag är jättecoolig älska mig plz 24 okt, 2012 13:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen