Harry Potter 4
Forum > Harry Potter > Harry Potter 4
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Looney673
Elev |
läser om 7 an nu, var så länge sedan jag verkligen fastnade vid en bok och pappa måste komma in och påminna mej om att det snart är midnatt XD
![]()
11 sep, 2012 17:20 |
|
Minihäst
Elev |
Läser Halvblods prinsen nu!men har läst alla
another day, another slay 11 sep, 2012 17:36 |
|
Eln98
Elev |
Flammande bägaren är helt klart min favorit! både boken och filmen
I love Harry Potter! 11 sep, 2012 17:52 |
|
Linus311
Elev |
Jag läser 2 an har inte läst flammande bägaren än
Tjenare!!! :) 15 sep, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Jag läser femman nu..Och i fyran..GUD VAD SNYGG ROBERT PATTINSON AKA CEDRIC DIGGORY ÄR!!Fast bara i Harry Potter som Cedric.Han är ful i Twilight! ♥
15 sep, 2012 20:51 |
|
lisa311
Elev |
Jag läser 2:an nu för 3 gången tror jag...!
Don't Worry, Be Happy 15 sep, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Läser den första just nu, är på kapitel 11 ^^
16 sep, 2012 12:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen