Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter 4

Forum > Harry Potter > Harry Potter 4

1 2 3 4
Användare Inlägg
Looney673
Elev

Avatar


läser om 7 an nu, var så länge sedan jag verkligen fastnade vid en bok och pappa måste komma in och påminna mej om att det snart är midnatt XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2F2UKm7NOE5I784%2F200.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F819520b6559b047f0080616327daf165%2Ftumblr_n1fu6c13dW1ttx0y9o1_500.gif

11 sep, 2012 17:20

Minihäst
Elev

Avatar


Läser Halvblods prinsen nu!men har läst alla

another day, another slay

11 sep, 2012 17:36

Eln98
Elev

Avatar


Flammande bägaren är helt klart min favorit! både boken och filmen

I love Harry Potter!

11 sep, 2012 17:52

Linus311
Elev

Avatar


Jag läser 2 an har inte läst flammande bägaren än

Tjenare!!! :)

15 sep, 2012 19:39

Borttagen

Avatar


Jag läser femman nu..Och i fyran..GUD VAD SNYGG ROBERT PATTINSON AKA CEDRIC DIGGORY ÄR!!Fast bara i Harry Potter som Cedric.Han är ful i Twilight!

15 sep, 2012 20:51

lisa311
Elev

Avatar


Jag läser 2:an nu för 3 gången tror jag...!

Don't Worry, Be Happy

15 sep, 2012 21:12

Borttagen

Avatar


Läser den första just nu, är på kapitel 11 ^^

16 sep, 2012 12:26

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Harry Potter 4

Du får inte svara på den här tråden.